נתניהו מאשים

"סירבתי להבעיר את המזרח התיכון ולזכות בשלטון"

תמונה – לע"מ
ראש הממשלה נתניהו מגיב ליוזמת החקיקה שתמנע ממנו להקים מממשלה וחושף: "קיבלתי הצעה ערב הבחירות לנקוט בצעד שאני חושב שהיה מבעיר את כל המזרח התיכון, וייתכן מאוד שהיה נותן לנו את הניצחון, אני סירבתי לעשות את זה" / איימן עודה בתגובה: "תארוז חפצים אתה בדרך הביתה"

ראש הממשלה נתניהו מגיב ליוזמת החקיקה של 'כחול לבן' שימנע מנתניהו לקבל את המנדט להקמת ממשלה. בכנס עם ראשי מפלגות הימין האשים נתניהו את גנץ וחשף: "אני קיבלתי הצעה ערב הבחירות לנקוט באיזשהוא צעד שאני חושב שהיה מבעיר את כל המזרח התיכון ייתכן מאוד שהיה נותן לנו את הניצחון, אני סירבתי לעשות את זה. אמרתי, אני לא אבעיר את כל המזרח התיכון כדי לזכות בשלטון בישראל. אני פשוט לא מוכן לעשות את זה"

עוד תקף נתניהו: "הכרעת העם ברורה: 58 מנדטים למחנה הציוני-ימני ו-47 מנדטים למחנה הציוני-שמאלני. אזרחי ישראל נתנו לי קולות יותר מלכל מועמד אחר בתולדות המדינה. גנץ מנסה לגנוב את הבחירות – אנחנו לא ניתן לזה לקרות!"

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ בתגובה לדברי ראש הממשלה נתניהו: "ביבי, שתה כוס מים, תמתין לתוצאות האמת, ותבטיח לכבד אותן״

יו"ר הרשימה המושתפת איימן עודה תקף את נתניהו ואמר: "״ביבי אני אלמד אותך מהי דמוקרטיה. היא שלטון רוב האזרחים, לא רוב היהודים. תארוז חפצים אתה בדרך הביתה״

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.