בהלת הקורונה

"ללא תמיכה ממשלתית לא נצליח להתאושש מהשלכות הקורונה"

תמונה – שאטרסטוק
הנחיות משרד הבריאות שהוטלו היום כחלק מצעדים מניעתיים להתפשטות וירוס הקורונה הובילו לביטולם של מאות אירועים, בהם אירועי ספורט ותרבות, עדלאידע ומסיבות פורים וכן גם אירועים פרטיים. אומדן הנזק עצום ונאמד בנזק של מיליוני שקלים לספקים כפי שמספר בעל חברת הפקות.

הפרסומים על גילויים חדשים של וירוס הקורונה בישראל ממשיכים להדאיג אזרחים רבים, אך בעיקר את משרד הבריאות שבראשו יעקב ליצמן שמטילים הנחיות חדשות ומחמירות בכדי למנוע כמה שאפשר את התפשטות הוירוס.

במשרד הבריאות הנחו היום בין היתר שלא לקיים בשלב זה אירועים המוניים, מה שהוביל למבול של ביטולי אירועים שתוכננו, רבים מהם אירועים פרטיים שמאחוריהם בעלי השמחה, נותני שירות וספקים רבים.

אחד מאותם נפגעים שהסכים לדבר הוא ג'קי בכר, בעלי חברת הפקות מוכרת בשם 'ראש חוצות' שחושף את אומדן הנזק שנגרם לחברה רק בשעות האחרונות שעברו מאז ההנחיות החדשות של משרד הבריאות.

"אנחנו לבד הפסדנו למעלה מ-5 מיליון ש"ח הכנסות מהביטולים. ללא תמיכה ממשלתית לא נצליח להתאושש מהשלכות הקורונה" אמר בכר והרחיב כי "מדובר באלפי משפחות של אומנים, ספקים, נותני שירות, חברות אבטחה ועוד ועוד שנילקח מהם שכר של 3 חודשים. פורים הוא החג שמחזיק את הרבעון הראשון כולו לכלל שוק האירועים והתרבות בארץ. החל מכל אירועי החוצות, העדלאידות ואירועי הפורים בעיריות ועבור לכלל אירועי הפורים של כל החברות במשק הישראלי."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!