ביבי או טיבי

לפיד מצייץ: "אמירתו של נתניהו היא חרפה על ראשו"

תמונה – קמפיין יש עתיד
יאיר לפיד תוקף בחריפות את ראש הממשלה נתניהו שתקף את מזימת 'כחול לבן' לשתף פעולה עם הרשימה המשותפת לקידום החוק שימנע מנתניוה להקים ממשלה: "אמירתו של נתניהו אתמול היא חרפה על ראשו ועל ראשה של המדינה"

בכיר 'כחול לבן' יאיר לפיד תוקף את דברי ראש הממשלה נתניהו אמש בכנס של גוש הימין בכנסת: "מנסה להיזכר האם היה אי פעם מקרה שבו הצהיר מנהיג של מדינה דמוקרטית שאסור לספור את קולות הבוחרים שאינם בני הדת הנכונה. אמירתו של נתניהו אתמול היא חרפה על ראשו ועל ראשה של המדינה. מה היה קורה אם בארה״ב היה מישהו מציע לא לספור את קולות הבוחרים היהודים?"

בכנס ראשי מפלגות הימין תקף נתניהו את גנץ: "אני קיבלתי הצעה ערב הבחירות לנקוט באיזשהוא צעד שאני חושב שהיה מבעיר את כל המזרח התיכון ייתכן מאוד שהיה נותן לנו את הניצחון, אני סירבתי לעשות את זה. אמרתי, אני לא אבעיר את כל המזרח התיכון כדי לזכות בשלטון בישראל. אזרחי ישראל נתנו לי קולות יותר מלכל מועמד אחר בתולדות המדינה. גנץ מנסה לגנוב את הבחירות. אנחנו לא ניתן לזה לקרות!". יו"ר 'כחול לבן' גנץ צייץ בתגובה: "ביבי שתה כוס מים ותבטיח לכבד את תוצאות הבחירות"

הבוקר הודיע יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן כי יתמכו בחוק נגד נתניהו: "בישיבת הסיעה שהסתיימה כעת הוחלט לפעול לקידום שני חוקים. הראשון חוק המגביל כהונת ראש ממשלה לשתי קדנציות. השני חוק המונע מח"כ שעומד נגדו כתב אישום להיות מועמד להרכבת ממשלה", נמסר בהודעת המפלגה.

יו"ר הרשימה המשותפת הגיב לנתניהו: "ביבי אני אלמד אותך מהי דמוקרטיה. היא שלטון רוב האזרחים, לא רוב היהודים. תארוז חפצים אתה בדרך הביתה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.