פוסט מטלטל

יועצו לשעבר: "ליברמן מושחת, נוכל, ראש ארגון פשע"

תמונה – יוסי כמיסה
בעקבות תמיכתו בחוק נגד נתניהו בשיתוף המפלגות הערביות, יועצו לשעבר של אביגדור ליברמן, יוסי כמיסה, יוצא במתקפה נגד ליברמן. בפוסט מטלטל ועצבני שפרסם בפייסבוק, הוא מאשים אותו בשחיתות שביצע לכאורה בקונגו: "אני עצבני ואני לא מתכון להיות ממלכתי בפוסט הזה. ליברמן מושחת, נוכל, ראש אירגון פשע"

בפוסט שפרסם יוסי כמיסה, יועצו לשעבר של יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, הוא תוקף במילים חריפות וחושף פרטים על עסקאות שביצע לטענתו יחד עם ליברמן: "אני עצבני ואני לא מתכון להיות ממלכתי בפוסט הזה. ליברמן מושחת, נוכל, ראש אירגון פשע. כח"כ בשנת 2000 שלחת אותי להביא את אחת העסקאות הגדולות ביהלומים עם ממשלת קונגו.", כותב כמיסה.

לדבריו, "היית חבר כנסת. היית שותף בעסקה עם מיכאל צרנוי. אני הייתי שם. אני נשלחתי ע"י לעסקה הזו. בקשרים שלך עם היועץ המשפטי לממשלה יהודה וינשטן סגרתם את התיק." מאשים כמיסה.

כמיסה ממשיך וחושף: "לפני חצי שנה לערך פלט יאיר נתניהו מה שידעתי כל הזמן שהתיק שלך נסגר בקומבינה. יאיר ידע מה שאני ידעתי כל הזמן. סגנית פרקליט המדינה אמרה שאתה צריך לשבת 100 שנה בבית הסוהר. היא נהלה את כל החקירה והיא יודעת מה היה בתיק."

לסיום כותב כמיסה: "אני כותב עליך במשך 5 חודשים בפיסבוק כמה אתה מושחת, כמה אתה נוכל ואתה לא תובע אותי דיבה… השאלה למה? אתה מפחד יסמרטוט? אתה יותר גרוע מראש אירגון פשע! אני מצפה מהממונה על ביקורת הפרקליטות השופט לשעבר דוד רוזן לפתוח את התיק מחדש ולעמיד סוף סוף את הנוכל הזה לדין."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!