"אין לזה כפרה"

נחשף: למה כועס ליברמן על נתניהו?

תמונה – אלעד מלכה
בשיחות סגורות למקורביו חושף ליברמן את הסיבה לסכסוך הקשה בינו לראש הממשלה: "מדובר בחטא שאין עליו סליחה גם ביום כיפור", צפו בחשיפה של העיתונאית דנה וייס / נתניהו בתגובה: "עוד ניסיון מגוחך של ליברמן להצדיק את הצטרפותו לממשלת שמאל מסוכנת עם הרשימה המשותפת"

העיתונאית דנה וויס חושפת הערב את הסיבות לסכסוך המר בין ראש הממשלה נתניהו ליו"ר ישראל ביתנו אביגדור ליברמן. בשיחה למקורביו טוען ליברמן, כי נתניהו הוא זה שעומד מאחורי התלונות האנונימיות נגדו לרשויות.

מפלגת 'ישראל ביתנו' בתגובה לנאום ראש הממשלה נתניהו בו האשים את ליברמן וגנץ בשיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת: "ראינו עכשיו את רה"מ, שנמצא בהיסטריה, מתחנן על נפשו. גם נתניהו מבין שתם זמנו"

ראש הממשלה נתניהו הגיב לטענות של ליברמן: "עוד ניסיון מגוחך של ליברמן להצדיק את הצטרפותו לממשלת שמאל מסוכנת עם הרשימה המשותפת. יש גבול לפייק ניוז."

עוד תקף נתניהו את חדשות 12: "תנועת הליכוד ועו״ד עמית חדד שולחים מכתבי אזהרה לדנה ויס ולמערכת ערוץ 12 שאם תוך 48 לא יכחישו ויתקנו את הפרסום השקרי על יו״ר תנועת הליכוד ועו״ד עמית חדד יגישו נגדם תביעת דיבה. מדהים שאפילו לא פנו אלינו לבקשת תגובה", הגיב נתניהו בעמוד הפייסבוק שלו.

העיתונאי יואב יצחק הגיב לחשיפה: "חברים. ראו כמה ליברמן מוטרף: הערב מפרסמת דנה וייס, מפי מקורביו – מידע שאותו פרסמתי מס׳ פעמים – כי הוא מאשים את נתניהו בחשיפות של News1 בדבר מעשיו הפליליים ומעשים בעייתיים של בניו; וכי מחמת זאת הוא נוקם בנתניהו ומנסה להפילו. ליברמן מתנהל כמאפיונר ועושה שימוש פסול בקולות בוחריו."

"ניסיונו של ליברמן המאפיונר להמציא תיאוריות נלוזות והזויות – על קשר שנקשר כביכול נגדו, כדי להפלילו, במקום להתמודד עם העובדות הבעייתיות ולהשיב לשאלות, לא ייצלח. ליברמן ממציא ״עובדות״ הזויות ומתניע על בסיסן נקמות ומהלכים פוליטיים סחטניים. מאפיונר כבר אמרנו?" , הגיב יואב יצחק.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!