הרשת צוחקת

בגלל איומים: תוגברה האבטחה לגנץ

תמונה – כחול לבן
קצין הכנסת החליט לתגבר את האבטחה על יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ, בעקבות ההסתה נגדו ברשתות החברתיות על כוונתו לשתף פעולה עם הרשימה המשותפת: "נתניהו, עצור את ההסתה הפרועה. אל תגיד שלא ידעת"

בעקבות הסערה ברשתות החברתיות נגד כוונת כחול לבן וליברמן לשתף פעולה עם הרשימה המשותפת, קצין הכנסת החליט לתגבר את האבטחה סביב יו"ר כחול לבן בני גנץ. בפוסט שפרסם גנץ הערב הוא האשים את נתניהו בפוסטים הכוללים הסתה לרצח: "נתניהו, עצור את ההסתה הפרועה. אל תגיד שלא ידעת."

בפוסט נוסף שפרסם גנץ הוא כותב: "שוב כרזות של מנהיגים עם כאפיות, איומים ברצח ושוב אתה שותק. חברי כנסת מרגישים מאויימים, פרקליטים ושופטים צועדים בפחד ומאובטחים, היועץ המשפטי לממשלה מאוים שיפוטר כי העז להגיש כתב אישום – ואתה שותק."

הרשת לא נשארה אדישה והגיבה בשלל ציוצים ופוסטים לדיווח "הדרמטי" על האבטחה שתוגברה סביב יו"ר כחול לבן גנץ לאחר איומים על חייו לכאורה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.