מתקפה משמאל

זעם על האוזר והנדל: "הזהרנו מפני הסוסים הטרויאנים"

תמונה – צילום: מרצ
השמאל במתקפה נגד ח"כ האוזר והנדל ממפלגת 'כחול לבן', בעקבות הדיווחים על התנגדותם לשיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת להקמת ממשלת גנץ / עמת סגל: "אם שני חכים בליכוד היו עוברים לגנץ עכשיו הם היו מוכתרים כקדושים" / הצביעו בסקר המצורף

ח"כ תמר זנדבר ממרצ תוקפת הבוקר בחריפות את חברי הכנסת האוזר והנדל מכחול לבן, שככל הנראה מתנגדים לשיתוף פעולה עם הרשימה המשותפת: "הזהרנו בקמפיין מפני הסוסים הטרויאנים הנדל והאוזר, אבל עכשיו המצב כל כך מקומם והזוי שאפילו אין לי חשק להגיד אמרנו לכם. תנו לזה לשקוע: שני חברי כחול לבן רוצים למנוע באצבעותיהם את הממשלה של גנץ. ואפילו בלי מעורבות של נתן אשל"

ח"כ יאיר גולן ממרצ תקף את הנדל וקרא לגנץ לחבור למשותפת ולהקים ממשלה: "שני היחידים במערכת הפוליטית שעוד לא הפנימו שנתניהו יקים ממשלה בתמיכת בל״ד ורע״מ בלי להניד עפעף הם הנדל והאוזר. חבר׳ה, אתם עבדתם בשביל האיש, אתם מכירים אותו, תתאפסו ונקים כאן ממשלה בדיוק כמו שהוא היה עושה במקומנו", צייץ גולן.

העיתונאי עמית סגל התייחס לזעם בשמאל: "אפשר לכעוס על האוזר והנדל, אפשר גם לסלק אותם מהרשימה. גם כך הם היו שם נטע זר. אבל אי אפשר לטעון שהם ״מורדים״. הם היחידים שנאמנים להבטחות שהמפלגה סיפקה עד לפני שבוע בדיוק, במאות הזדמנויות שונות. נ.ב. נדמה לי שאם שני חכים בליכוד היו עוברים לגנץ עכשיו הם היו מוכתרים כקדושים"

סקר גולשים: האם על הנדל והאוזר לפרוש או להתנגד? הצביעו ושתפו

העיתונאי חנוך דאום כתב לגולשים ברשת להביע תמיכה בהנדל נוכח המתקפות נגדו: "קוראים לו יועז הנדל, הוא אמנם ״רק״ סגן אלוף אבל הוא קורא בימים אלה להקמת ממשלת אחדות (שישראל כה זקוקה לה) ומונע בגופו חרפת עולם משלושה רמטכ״לים שזוממים להקים ממשלת מיעוט קיקיונית שתשען על בל״ד."

לסיום כותב דאום: "הנדל מקיים בכך את הבטחת הבחירות הבסיסית של ראשי כחול לבן, הבטחה שניתנה על ידם שוב ושוב בכל ראיון, אבל למרות זאת זוכה לקיתונות של בוז ורפש מחלק מעמיתיו למפלגה ומאנשי שמאל רבים. אלא שבעיני הוא גיבור. ואם אתם חושבים כמוני תנו לו לייק, כדי שיראה שיש מי שמעריך זאת. ומִי יוֹדֵעַ אִם לְעֵת כָּזֹאת הִגַּעַת לַמַּלְכוּת"

אמש דווח, על צעקות בפגישת יעלון וחברי הכנסת צביקה האוזר ויועז הנדל במשרדי מפלגת תל"ם, ככל הנראה על רקע תמיכת יעלון בממשלה עם הרשימה המשותפת וסירובם של האוזר והנדל למהלך הדמרטי.

העיתונאי ברק רביד שיגר איום מרומז להנדל והאוזר ברשת הטוויטר: "ב"ידיעות אחרונות" יכולים להכין מחדש את השולחן של יועז הנדל שכנראה רוצה לחזור לכתוב על פילים ביוון העתיקה. במוזיאון ארץ ישראל יכולים להתחיל לנקות את המשרד של צביקה האוזר שכנראה מתגעגע להתעסק בממרביליה. בקצב הזה את השבעת הכנסת של אחרי הבחירות הרביעיות הם כנראה יראו בטלוויזיה", כתב רביד.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.