טיבי ולא ביבי

אכזבה בבל"ד: גנץ התקשר רק לעודה וטיבי

תמונה – ערוץ הכנסת
לאחר שנפגש היום עם יו"ר 'ישראל ביתנו' אביגדור ליברמן, שוחח יו"ר 'כחול לבן' בני גנץ עם חברי הכנסת מהרשימה המשותפת במטרה לקבל את תמיכתם. ומה עם שיחה לראש הממשלה נתניהו?

יו״ר בל״ד מטאנס שחאדה מגיב לדיווחים על שיחות שקיים יו"ר כחול לבן בני גנץ עם יו"ר הרשימה המשותפת איימן עוד וח"כ אחמד טיבי. בציוץ שפרסם שחאדה הוא כותב: "לא ציפיתי לטלפון מגנץ ולא הופתעתי כשלא התקשר. אני מייצג מפלגה שיש לה ציבור בוחרים גדול, היא חלק מהרשימה המשותפת וכך תישאר. אנו פועלים אך ורק לפי האינטרס של ציבור בוחרינו, בראש ובראשונה בכדי להפיל את נתניהו ואת מדיניות הגזענות שהוא מוביל"

חבר הכנסת לשעבר ג'אמל זאחלקה הגיב: "הגנרל גנץ פרסם שהוא התקשר לראשי המשותפת חוץ מבל״ד. תודה גנץ שלא התקשרת. זה דווקא אות כבוד לנו ולדרכנו הפוליטית."

מוקדם יותר הערב שוחח שוחח בני גנץ עם יו"ר הרשימה איימן עודה, עם יו"ר הסיעה אחמד טיבי ועם יו"ר מפלגת רע"מ, ח"כ מנסור עבאס. "בשיחות, חזר גנץ על כוונתו להקים ממשלה שתשרת את כל אזרחי ישראל,יהודים וערבים, ולפעול בכדי למנוע מערכת בחירות רביעית."

בתגובה לדיווחים על דרישה של בכיר כחול לבן מח"כ הנדל והאוזר להתפטר, בעקבות התנגדותם לשתף פעולה בממשלה יחד עם הרשימה המשותפת, צייץ ח"כ גנץ: "בכחול לבן יכולות להיות מגוון דעות אבל יש רק עמדה אחת והחלטה אחת – של יו"ר המפלגה. לא של בכירים ולא של מקורבים"

"בוגי תתבייש": ראש הממשלה נתניהו פרסם סרטון בו נראה בוגי יעלון מבטיח כשבוע לפני הבחירות, כי הוא לא ישתף פעולה עם הרשימה המשותפת. גם יועצו של נתניהו, טופז לוק פרסם תמונה בו נראה גנץ בדמותו של נשיא טורקיה הדיקטטור ארדואן.

https://twitter.com/TopazLuk/status/1237037204926595074?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.