משבר הקורונה

נתניהו שוחח עם גנץ: "ממתין לתשובתו החיובית"

תמונה – אלעד מלכה
ראש הממשלה נתניהו ויו"ר 'כחול לבן' גנץ שוחחו הערב בניסיון להקים ממשלת חירום לאומית בעקבות מצב החירום בישראל ממשבר הקורונה: נתניהו לגנץ: "תומכי טרור לא יכולים להיות חלק מהממשלה – לא בשגרה ולא בחירום."

כשבועיים לאחר הבחירות: ראש הממשלה נתניהו שוחח הערב עם יו"ר 'כחול לבן' גנץ בניסיון להקים ממשלת חירום לאומית. בשיחה אמר ראש הממשלה לח״כ גנץ, לאור התפשטות מגפת הקורונה בעולם ובארץ זה הזמן להחלטות של מנהיגים. לכן רה״מ חזר והזמין את ח"כ גנץ לפגישה מידית במטרה להקים מיד ממשלת חירום לאומית.

ראש הממשלה הבהיר בשיחה כי תומכי טרור לא יכולים להיות חלק מהממשלה – לא בשגרה ולא בחירום. ראש הממשלה ממתין לתשובתו החיובית של גנץ.", נמסר בהודעת ראש הממשלה לאחר השיחה.

מטעמו של יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ נמסר בתגובה לאחר השיחה עם נתניהו: "גנץ הציע לו לקיים עוד הלילה פגישה בין צוותי המו"מ בכדי לבחון הקמת ממשלת חירום לאומית רחבה, בכדי להיאבק בהתפשטות נגיף הקורונה. גנץ הודיע לנתניהו, כי בכל מקרה, בכוונתו לסייע בכל פעולה הקשורה בטובת הציבור בנושא זה. נתניהו טרם השיב לגנץ נכון לשעה זו". נמסר בהודעת גנץ.

מוקדם יותר הערב הבהיר גנץ כי יהיה מוכן לדון על הקמת ממשלת חירום, בתנאי שגם הרשימה המשותפת תשתתף בממשלה: "לאור המצב, נהיה נכונים לדון בהקמת ממשלת חירום לאומית רחבה שתכלול נציגות של כל חלקי הבית. נעשה כל מאמץ בכדי לקדם מהלך זה למען אזרחי ישראל ומדינת ישראל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.