עלילת דם

סולימאן: "עוד זוועה של הכיבוש" – בנט: "שקרנית אנטישמית ומנוולת"

תמונה – הרשימה המשותפת
חברת הכנסת עאידה תומא סלימאן מהרשימה המשותפת, פרסמה סרטון מזוייף בו האשימה את כוחות צה"ל "בזוועה", לאחר שלטענתה ריססו את הפועלים הפלסטינים במעבר קלקליה בחומר חיטוי מחשש לקורונה. שר הביטחון בתגובה: "את שקרנית, אנטישמית ומנוולת" / צפו בריסוס

ח"כ עאידה תומא סלימאן, בכירה בהרשימה המשותפת, מאשימה הבוקר את כוחות צה"ל בעלילת דם, ומפרסמת תיעוד בו נראים הפועלים הפלסטינים במעבר קלקליה עוברים חיטוי מחשש לקורונה. בפוסט שפרסמה סולימאן היא מאשימה: "עוד זוועה של הכיבוש בחסות הקורונה – צה"ל מרסס פלסטינים במחסום קלקיליה בחומר לא ידוע. לכל הדעות אין שיטת הריסוס אפקטיבית במאבק בוירוס. אסור להתעלם מהזוועות שמבוצעות בחסות המשבר", כתבה סולימאן.

שר הביטחון נפתלי בנט הגיב לסולימאן: "את שקרנית, אנטישמית ומנוולת. אלו לא כוחות צה״ל. זו הרשות הפלסטינית שהחליטה לחטא את המחסום ומבצעת זאת. לא ייאמן שבוגי, איווט, גנץ, גבי ולפיד מוכנים להקים עם האצבע שלך ממשלה."

לאחר הסערה שעוררה, פרמה סולימאן הבהרה: "הסרטון שעלתי לפני מספר דקות היה מהצד הפלסטיני של מחסום אייל. הוטעתי בדיווח. כל זה לא גורע מהעובדה שזה אינו מראה ראוי, ושהריסוס אינו מועיל בענין המחלה. אבל הפעם האחריות אינה על הכיבוש."

הבוקר דווח, כי 35 חולים אובחנו ברשות הפלסטינית כחולים בנגיף הקורונה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.