מלחמה בקורונה

הרשת סוערת: "חייבים להתנגד לזה"

תמונה – לע"מ
בעדכון מיוחד על 'משבר הקורונה' חשף ראש הממשלה נתניהו, כי קיבל אישור משפטי למעקב אחר פלאפונים של חולי קורונה ואנשים איתם באו במגע. רביב דרוקר: "אסור לתת לממשלה בהליך כזה לעשות צעד כל כך דיקטטורי"

העיתונאי רביב דרוקר הגיב לצעד הדרמטי שמתכננת הממשלה: "השימוש באמצעים טכנולוגיים זה טירוף אמיתי. זה האח הגדול על סטרואידים. אסור לתת לממשלה בהליך כזה לעשות צעד כל כך דיקטטורי. טיוואן זו לא דוגמא שאנחנו צריכים לשאוף אליה. זה נותן לממשלה להיכנס לנייד של כל אחד מאיתנו. חייבים להתנגד לזה.", צייץ דרוקר.

https://twitter.com/avishaigrinzaig/status/1238909495050452997?s=20

עמית סגל צייץ: "בניגוד לאובמה, נתניהו נרתע והגביל שנים מעקב טכנולוגי אחר אזרחים. ההתפתחות הערב חמורה ביותר ותישאר איתנו שנים אחרי שהקורונה תגווע. לא מאוחר להתחרט."

מארגון השב"כ נמסר בתגובה: "כל נושא השימוש ביכולות טכנולוגיות לצורך מניעת התפשטות נגיף הקורונה יעשו רק על נשאים ולא על אלו שאמורים להיות בבידוד. ממה שאני מבין הטכנולוגיה של השב״כ – התפעול לאכיפה יועבר למשטרת ישראל ולא ייעשה על ידי הארגון עצמו"

העיתונאי ברק רביד כתב: "השימוש של הממשלה באיכונים סלולריים כדי לאתר אנשים שאולי נדבקו בקורונה זה צעד קיצוני שחוצה קווים אדומים. זה פתח לריגול המוני אחרי האזרחים"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.