"הפצת מחלה ברשלנות"

תיעוד: חשוד בקורונה נעצר בתל אביב

תמונה – צילום מסך
חשוד בן 47 שהפר צו בידוד נעצר בידי שוטרים ממוגנים בתל אביב. המשטרה פתחה בחקירה נגד 20 אזרחים החשודים בהפרת צו בידוד. צפו במעצר

במסיבת עיתונאים מיוחדת על משבר הקורונה, חשף הערב ראש הממשלה נתניהו, כי קיבל אישור משפטי לבצע מעקב טלפוני אחר אזרחים חולים בקורונה מחשש שיפרו את צו הבידוד ויסכנו את בריאות הציבור. עוד דווח, כי המשטרה פתחה בחקירה נגד 20 אזרחים שהפרו צו בידוד. נגד אחד מהם הוגש כתב אישום בגין "הפצת מחלה ברשלנות" .

מהמשטרה נמסר: "אנו קוראים לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומם משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. כמו כן, חל איסור מוחלט על הפצה ושרשור של מידע כוזב, שכל תכליתו לזרוע בהלה בקרב הציבור. מידע רלוונטי ומוסמך, לרבות עדכונים והנחיות רשמיות, יופץ רק על ידי הגורמים המוסמכים לכך ובאתר משרד הבריאות."

"משטרת ישראל תמשיך בפעילות מוגברת במישור הגלוי והסמוי, במטרה לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה. ככל שיעלה חשד לקיומה של עבירה פלילית, משטרת ישראל תפעל בהתאם למדיניות ולהנחיות נגד אותם מפרי צווים על מנת למנוע את הפצת והתפשטות נגיף הקורונה בישראל."

במשרד הבריאות מבהירים, כי הפרת צו בידוד עשויה להסתכם באישום פלילי ועד 7 שנות מאסר אם נעשה במזיד.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.