הקלה לנתניהו

נתניהו ואשכנזי שוחחו: משפטו של נתניהו נדחה

תמונה – הליכוד
עקב משבר הקורונה וצווים האוסרים על התקהלות אזרחים, העיתונאי עמית סגל חושף, כי משפטו של ראש הממשלה נתניהו שהיה אמור להיפתח ביום שלישי נדחה עד להודעה חדשה. רה"מ נתניהו וח"כ גבי אשכנזי שוחחו בניסיון להקמת ממשלה.

דיווחים על מגעים קדחתניים בצמרת 'כחול לבן' והליכוד בניסיון להקמת ממשלת חירום בניגוד לדעתם של לפיד ויעלון המתנגדים בתוקף לשבת תחת נתניהו. עמית סגל מדווח על חילוקי דעות קשים בתוך כחול לבן, ושיחה שקיים ראש הממשלה נתניהו עם ח"כ אשכנזי מבכירי כחול לבן.

כמו כן, שר המשפטים אוחנה הודיע על מצב חירום בבתי המשפט. יתקיימו דיונים רק בעניינים הבאים: מעצר ושחרור בערובה, מעצר מנהלי, עתירות דחופות לבג״ץ, עבירות לפי חיקוקים הנוגעים למצב החירום המיוחד, סעדים זמניים דחופים בעניינים אזרחיים. נמסר בהודעת משרד המשפטים.

מוקדם יותר הערב תקף שר הביטחון לשעבר בוגי יעלון את ראש הממשלה נתניהו וצייץ: "כל מי שביקר אותנו כשהזהרנו מפני הפיכתנו לתורכיה של ארדואן, שיעכל ויפנים את הניצול הציני של משבר הקורונה, לצרכים פוליטיים אישיים, של נאשם לפני משפט."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!