הצבעה חשאית

הנקמה: ליברמן הגיש הצעת חוק לפסילת נתניהו

תמונה – ישראל ביתנו
מפלגת 'ישראל ביתנו' בראשות אביגדור ליברמן הגישו הצעת חוק ראשונה לכנסת הנכנסת, שדורשת הדחה בהצבעה חשאית נגד ראש ממשלת מעבר שהוגש נגדו כתב אישום.

שר החוץ ישראל כץ הגיב: "אחרי שחבר אתמול לבני חסותו של עזמי בשארה להקמת ממשלת מיעוט, היום, ביום השבעת הכנסת, מגיש ליברמן הצעת חוק לפסילה אישית רטרואקטיבית של בנימין נתניהו מלכהן כראש ממשלה. פשוט מדהים, אביגדור מה קרה לך? איך נעשית מומר כזה?"

יו"ר כחול לבן, ח"כ בני גנץ, שוחח עם יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה בעקבות קבלת המנדט מהנשיא. גנץ אמר לו כי כחול לבן בראשותו מחויבת להקים ממשלה שתשרת את כלל אזרחי ישראל.

כזכור, העיתונאית דנה וויס חשפה בערוץ 12, כי לטענת מקורבי ליברמן, נתניהו עומד מאחורי תלונות אנונימיות שהוגשו נגדו ונגד בנו לרשויות המס והמשטרה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.