קרב קולגות

רשף נגד ברדוגו: "שופרו של בלפור"

תמונה – אתר גל"צ
מגיש הטלוויזיה רפי רשף מעורר סערה ברשת לאחר שכינה את הפרשן הפוליטי של גלי צה"ל יעקב ברדוגו "שופרו של בלפור" / בתגובה: "בושה וכלימה...של נעליך מעל רגלך...אני מתבייש בך"

במהלך דיון עם עמית סגל באולפן חדשות 12, כינה מגיש הטלוויזיה רפי רשף את מגיש התוכנית הפופולרית בגלי צה"ל, יעקב ברדוגו "שופרו של בלפור": "בוא אני אצטט לך את יעקב ברדוגו שמתראיין באיזה מקום היום, אני לא רוצה להגיד שופרו של.. אבל יש דיבור בין בלפור לבינו, הפרשן הפוליטי של בלפור". עמית סגל שלא נראה מופתע, הגיב לו ברצינות: "רק של גלי צה"ל"

הפרשן יעקב ברדוגו מגיב למגיש הטלוויזיה רפי רשף שכינה אותו "שופר" בשידור חי בערוץ 12: "רפי רשף בצורה חוצפנית מצטט אותי בחוצפה וטוען שאני לא הפרשן של גלי צה"ל, אז אני אומר לך רשף שאתה שופרם של השמאל, אתה רק משרת את הגופים של אנשי השמאל, אתה פוחד מלהתמודד מולי, אז אתה מתחבא מאחרי מיקרופון."

https://twitter.com/c_shlomit/status/1239943419037913089?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!