חשש מהדבקה

צפו: שוטרים עוצרים חשוד בקורונה

תמונה – דוברות המשטרה
לראשונה בישראל: משרד הבריאות והשב"כ שלחו מאות הודעות לחשודים בהידבקות הקורונה הנדרשים להיכנס לבידוד. צפו במעצר חשוד בקורונה שסירב להיכנס לבית החולים למבודדים.

מלחמה בקורונה: צוות רפואי בליווי שוטרים לבושים בבגדים ממוגנים, פשטו על ביתו של חשוד בהידבקות בקורונה שסירב להיכנס לבית חולים המבודד לחולים.

לפני זמן קצר נשלחו הודעות למאות ישראלים בו הם מבשרים על הימצאותם סמוך לחולה קורונה ונדרשים להיכנס לבידוד. זאת במטרה לייעל את תהליכי החקירה האפידימיולוגית, לקצר את ההליך ולהגיע באופן מדוייק ככל הניתן למגעים של חולי קורונה, אנו מתחילים את השימוש באמצעים טכנולוגיים.

בהודעה נמסר להם, התאריך בו שהו בקרבת החולה וכן שחובה עליהם להיכנס לבידוד בית באופן מיידי. בהתאם נמסרה הודעה לחולי הקורונה כי נעשה שימוש במידע המתייחס להשלמת החקירה האפידימיולוגית, לצורך איתור מגעים.

1. הודעה לחולה בקורונה
[שם פרטי] שלום, בהתאם לתוצאות הבדיקה, לפיה חלית בקורונה, מבוצעת חקירה אפידמיולוגית כדי לאתר אנשים שנחשפו אליך. לצורך השלמת החקירה משתמשים באמצעים טכנולוגיים, לפי תקנות שעת חירום. המידע ישמש את משרד הבריאות רק למטרה זו וימחק בתום הצורך. עוד נמסר: "לאימות ניתן לחייג 5400 בברכה. שירותי בריאות הציבור"

2. הודעה למי שאותר כמגע של חולה:
[שם פרטי] שלום לפי חקירה אפידמיולוגית היית בתאריך [==/==/==] ליד חולה קורונה. עליך להיכנס מייד לבידוד עד [==/==/==] להגנה על קרובייך והציבור. אם יש לך חום, שיעול וכו' נא להתקשר למד"א – 101. לאימות ניתן לחייג 5400* המידע ישמש רק למטרה זו וימחק בתום הצורך. בברכה שירותי בריאות הציבור" נכתב בהודעת משרד הבירואת שנשלחה לחשודים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!