כוננות שיא

עדכון: 677 חולי קורונה בישראל. בת 89 במצב אנוש

תמונה – משרד הבריאות
עלייה דרמטית: מספר חולי הקורונה בישראל עלה ל677, כך מדווח הערב משרד הבריאות. מצבה של חולת קורונה כבת 89 הידרדר הערב למצב אנוש. מוקדם יותר הערב, הוציא בג"ץ צו על תנאי נגד תוכנית השב"כ לאיכון סלולארי של חולי קורונה. כל הפרטים

משרד הבריאות מדווח על עלייה במספר החולים בנגיף הקורונה בישראל. מצבה של חולת קורונה כבת 89 המאושפזת בבי"ח הדסה עין כרם הידרדר הערב באופן משמעותי ומצבה הוגדר אנוש.

בהצהרה מיוחדת שנשא הערב ראש הממשלה נתניהו, הוא הודיע על הגבלות נוספות בתנועה וביציאה מהבית שיוטלו על אזרחי ישראל: "המגפה מוסיפה להתפשט. היא כבר גבתה אלפי קורבנות בעולם, ובארץ מספר החולים גודל בכל יום. לשמחתי, איש בישראל עדיין לא מת מקורונה, אך לצערי זה לא צפוי להימשך כך. זמנים קשים מחייבים החלטות קשות."

נתניהו הוסיף: "אני מודיע על עליית מדרגה נוספת במלחמה בקורונה. הממשלה תאשר הערב תקנות לשעת חירום על הגבלת התנועה. אזרחי ישראל נדרשים להישאר בבית. זו לא המלצה – זו הנחיה מחייבת שתאכף על ידי גורמי האכיפה. מטרת התקנות היא להבטיח שכמה שפחות אנשים יידבקו וידביקו. מדובר בהצלת חיים רבים, הצלה ממוות של בני משפחה".

מוקדם יותר הערב דווח מהיחידה לחולי קורונה בסורוקה, כי השתחררו הערב לביתם 3 מאושפזים, לאחר שהחלימו ותוצאות הבדיקות שלהם היו שליליות.גבר ו2 נשים, ביניהם המטופלת הראשונה שהוכנסה למתחם ושהתה בו 10 ימים.

ד"ר לאוניד ברסקי, מנהל היחידה לטיפול באירועים מיוחדים: "הצוות מתרגש בכל פעם שמטופל משתחרר מהמתחם. אין ספק שלשחרר 3 מטופלים זו התרגשות משולשת. המטופלים קיבלו הנחיות איך להמשיך בבידוד בביתם ואנו שמחים עבורם על שחרורם ומאחלים להם רפואה שלמה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!