נגיף הקורונה

מוות ראשון בישראל בעקבות וירוס הקורונה, קשיש בן 88 נפטר

תמונה – בית חולים, שאטרסטוק
הודעה דרמטית בדקות האחרונות מעלה את רף החרדה בציבור הישראלי מוירוס הקורונה. בית החולים שערי צדק ומשרד הבריאות מודיעים על מקרה מוות ראשון של אדם בישראל בעקבות נגיף הקורונה. מניין הנדבקים עולה על 700. מדובר בקשיש בן 88 שנפטר בעקבות הוירוס בשערי צדק.

יממה לאחר ההנחיות המחמירות על הציבור, במרכז הרפואי שער צדק שבירושלים נפטר חולה קשיש בן 88 שאושפז לפני שבוע בעקבות הידבקות בקורונה.

הקשיש אושפז בעקבות מחלות רקע שהעמידו אותו לצד גילו בקבוצת סיכון והוא נדבק הקורונה הראשון בישראל שנפטר כתוצאה מהוירוס.

היום (שישי) הוצגה עלייה במספר החולים שנמצאים במצב קשה בעקבות נגיף הקורונה. מניין הנדבקים החולים עומד על כ-705 כאשר 10 מהם מאושפזים במצב קשה. בין המאושפזים בעקבות הקורונה גם שתי קשישות שנמצאות במצב אנוש וגבר כבן 45 שאושפז בבית החולים וולפסון.

הודעת משרד הבריאות ובית החולים:
"במרכז הרפואי שערי צדק, נפטר לפני כשעה מטופל בן 88 שאושפז לפני כשבוע במחלקה המבודדת למטופלי קורונה. החולה הגיע לשערי צדק במצב קשה מאוד עם מחלות רקע רבות ומשמעותיות.

המטופל קיבל טיפול רחב, מקיף וצמוד על ידי צוות רחב ועבר במהלך השבוע החייאה בשל אירוע לבבי. בשעות האחרונות חלה הידרדרות במצבו וכאמור לפני כשעה הוא נפטר.

אנו משתתפים בצער המשפחה. יוסי גוטסמן, דובר שערי צדק."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!