סערה ברשת

שר הפנים דרעי: "דנה ויס ראויה לכל גינוי על דבריה"

תמונה – ש"ס
יו"ר ש"ס אריה דרעי מגיב בחריפות נגד מגישת הטלוויזיה דנה ויס, שהעירה לראש הממשלה נתניהו שאמר "בעזרת השם" במהלך ראיון בערוץ 12: "דנה ויס ראויה לכל גינוי על דבריה" / דנה ויס בתגובה: "בשולי הראיון עם נתניהו, מוצאת לנכון להבהיר את המובן מבחינתי"

במהלך ראיון של ראש הממשלה נתניהו לדנה ויס בערוץ 12, אמר נתניהו כי "צריך להתפלל לבורא עולם שהמגפה תסתיים מהר". דנה וייס העירה בתגובה: "התשובה נמצאת יותר במכון ויצמן". רה"מ לא נשאר חייב והגיב: "גם במכון ויצמן מתפללים לבורא עולם".

שר הפנים אריה דרעי הגיב בחשבון הטוויטר שלו: "מזעזע שבערוץ 12 שבמדינת היהודים, קוטעת המראיינת דנה ויס את ראש ממשלת ישראל שאומר בעזרת השם ומעירה לו באופן מזלזל ובוטה. האמירה הזאת מצטרפת לדיווח של ויס מפי ״גורם ממשלתי״ עלום כי החרדים הם שגורמים להתגברות מחלת הקורונה. דנה ויס ראויה לכל גינוי על דבריה"

לאחר הסערה ברשת, הגיבה דנה וויס בציוץ בטוויטר: "בשולי הראיון עם נתניהו, מוצאת לנכון להבהיר את המובן מבחינתי – גם הערב, מאמינה בזכותו של כל אדם להאמין אמונה שלמה במה שהוא בוחר להאמין. כל כוונתי הייתה להדגיש את מקומם של אנשי ונשות המדע בפתרון המשבר הגדול שתוקף את העולם כולו. סליחה למי שנפגע והבין אחרת. שבוע טוב והעיקר הבריאות!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!