מחשש להתפשטות

החמרה בהוראות: ישראל נערכת לסגר

תמונה – לשכת רה"מ
בתום דיון סוער, החליט ראש הממשלה נתניהו ובכירי משרד הבריאות על החמרת התקנות מחשש להתפשטות הנגיף, זאת בעקבות הזלזול הציבורי בהנחיות של משרד הבריאות. כל הפרטים

ראש הממשלה נתניהו נפגש היום עם שורה של בכירי המשק, שר הבריאות יעקב ליצמן, שר האוצר משה כחלון ומנכ"לי המשרדים לדיון סוער על בקשת משרד הבריאות להטיל סגר מלא למשך שבעה ימים, למרות התנגדות משרד האוצר מחשש שזה ייפגע משמעותית במשק.

בהחלטות שהתקבלו בין היתר, סגירה מוחלטת של התחבורה הציבורית, רשתות אופנה ומיחשוב יסגרו, משלוחי מזון יימשכו ויציאה מהבתים תהיה אך ורק לרשתות המזון בתי המרקחת וספורט בזוגות או לטיול קצר עם בעלי חיים.

בנוסף, היציאות לצורך ספורט תוגבל סביב מקום המגורים בלבד ועם הילדים רק בסמוך לבית מה שיחייב יציאה עם ת.ז. לצורך אימות כתובת מגורים.

נכון לעכשיו, מספר הנדבקים לפי משרד הבריאות עומד על 1,238. רק היום מהבוקר התווספו 167.ביניהם 24 חולים קשה, מספר המחלימים מתחילת התפרצות הנגיף בארץ עומד על 37 חולים.

שיעור המובטלים מכלל המועסקים בישראל מאז משבר הקורונה זינק ועומד על 17.6%.

מוקדם יותר הערב הפגינו עשרות פעילי שמאל מול הכנסת, למרות ההוראות של משרד הבריאות האוסרת על התקהלות.יו"ר הרשימה המשותפת ח"כ איימן עודה הצטרף גם הוא למפגינים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!