סיבוב פרסה

כמעט סגר: בוריס ג'ונסון לאזרחים "הישארו בבית"

תמונה – צילום מסך
ראש ממשלת בריטניה קורא לאזרחים בנאום חרום עקב התפשטות הקורונה, כי הוא מטיל עוצר מלא: "אני אומר היום לאזרחים. הישארו בבית. תצאו רק לקניות אם יש בכך נחיצות". צפו

בעקבות עלייה דרמטית בהתפשטות הקורונה באנגליה, הודיע הערב ראש הממשלה בוריס ג'ונסון כי יוטל עוצר על המדינה. מוקדם יותר דווח על 335 מתים חדשים מנגיף הקורונה, ומעל 6000 נדבקים חדשים באנגליה רק ביממה האחרונה.

בנאום חירום ששודר הערב בטלוויזיה הבריטית הודיע ג'ונסון עלך ההחמרות וביקש מהאזרחים לא לצאת מהבית,, לא לשהות יחד יותר משני אנשים, תותר יציאה רק לצורך קניית מוצרים חיוניים, או נסיעה הלוך וחזור בלבד לעבודה. כל החנויות לבילוי וספורט ייסגרו. המשטרה תסייר בשכונות ובמקומות הבילוי לבצע אכיפה באמצעות קנסות כבדים ועונשי מאסר.

אלדד יניב לנתניהו: "בוריס ג׳ונסון עצר בחריקת בלמים מהמדיניות המטורללת שלו והכניס את לונדון לעוצר של שלושה שבועות, כי היא בדרך להיות איטליה+++. אלוהים אדירים, למה אתה מחכה נתניהו? שינסחו צווים? שנדהר לתהום כמו אנגליה? איטליה? תכניס כבר את המדינה לסגר ותשלח לכולם צ׳קים לחג ותוריד מס ל-0 עד סוף שנה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.