רק בריאות

נחמה התעוררה ומתקשרת לאחר השתלת ריאה

תמונה – לע"מ
בשורות טובות מבית החולים: רעיית נשיא המדינה נחמה ריבלין נותקה הבוקר ממכונת ההנשמה, היא ערה, והיא מדברת ומתקשרת עם הצוות הרפואי ועם בני המשפחה.

רעיית נשיא המדינה נחמה ריבלין נותקה הבוקר ממכונת ההנשמה, היא ערה, והיא מדברת ומתקשרת עם הצוות הרפואי ועם בני המשפחה. רופאיה בבית החולים בילינסון מציינים כי אלה עדיין ימים המוגדרים קריטיים, לאחר ניתוח ההשתלה ועם זאת הם מרוצים מאוד מההתקדמות. כמו כן ציינו כי חשוב לזכור שלאחר ההשתלה צפויה עוד דרך ארוכה אל ההחלמה.

מדוברות בית הנשיא נמסר: נחמה ריבלין עברה היום השתלת ריאה אחת בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. כמקובל לאחר הליך זה, נחמה מורדמת ומונשמת עד אשר תתחזק ותשוב לנשום בכוחות עצמה, מצבה יציב והיא מוקפת בבני משפחתה הקרובה.

השתלת ריאות היא השתלה מצילת חיים, המאפשרת לחולים במחלת ריאות סופנית לחזור לשגרת חיים מלאה ללא תלות באספקת חמצן חיצונית. הניתוח המורכב ארך מספר שעות והוא בוצע על ידי פרופסור דן ערבות, מנהל מערך ניתוחי לב-חזה בבילינסון ולווה על ידי רופאה האישי של נחמה, פרופסור מרדכי קרמר, מנהל מערך ריאות בבית החולים בלינסון. נחמה נזקקה לניתוח בשל מחלת פיברוזיס ריאתי ממנה סבלה בשנים האחרונות וההשתלה בוצעה לאחר תקופה ארוכה בה המתינה לה.

נשיא המדינה ראובן (רובי) ריבלין ובני המשפחה כולם מבקשים להודות לצוות הרפואי המסור על הטיפול המקצועי והחם לאורך הדרך. עדכונים שוטפים באשר למצבה של נחמה ימסרו על ידי דוברות בית הנשיא ככל שידרשו בהמשך.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.