פיקוח נפש

זק"א: התגלה חולה בחתונה המחתרתית

תמונה – אילוסטרציה
ארגון זק"א מפרסם הודעה דחופה למגזר החרדי, ובמיוחד לאלו שהשתתפו בחתונה האסורה שהתקיימה בשבוע שעבר במודיעין עלית.

בהודעה שפרסם ארגון זק"א נמסר: כל מי שהיה בקרבת החולה בחתונה ביום רביעי שעבר כ"ט באדר ברחוב שערי תשובה 28 מודיעין עילית והשתתף בחתונה בין השעות 14:00-14:30 בצהריים, וכל מי שהשתתף בתפילה ברחוב אבני נזר 6 מודיעין עילית, בכל יום הרביעי שעבר (כ"ט באדר) נא להיכנס לבידוד מיידי ולהודיע על כך למשרד הבריאות *5400

מדובר באדם בן 76 עם מחלות רקע רבות ממודיעין עילית, האדון נבדק במיון בבית חולים שיבא ביום חמישי ושוחרר הביתה, היום התקבלה התשובה שהוא חולה קורונה, משרד הבריאות לא הצליח לאתר אותו, הוא לא ענה בטלפון. צוות מתנדבים של זק"א הוקפץ לאתרו, החולה אותר בביתו כשהוא מסב לשולחן שבת עם אשתו והילדים. הוא נלקח לאשפוז וכל משפחתו הוכנסה לבידוד.

מהחקירה עלה שהאדון נכח ביום רביעי שעבר בחתונה רבת משתתפים, למרות האיסור, ואף נוכח בתפילות במניין שלם מספר פעמים. מדובר בפיקוח נפש של ממש, עשרות אנשים שהיו בסביבתו כולל חובשים שטיפלו בו בבית לפני הגעתו לחדר מיון, נדבקו מהחולה המאומת הזה, ביניהם קשישים ובעלי רקע בריאותי בעייתי, וזה מהווה בפניהם שאלה של חיים או מוות. כנסו מיידית לבידוד והודיעו על כך למשרד הבריאות *5400*

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!