127 אלף

תיעוד: קנסות למתפללים במאה שערים

תמונה – דוברות המשטרה
כוחות משטרה מתוגברים פשטו גם הבוקר על שכונת מאה בירושלים בניסיון לאכוף את האיסור על התקהלות אסורה. נרשמו מעל 25 דו"חות על סך 5000 ש"ח בגין הפרת צו בריאות העם, ו 5 דו"חות על סך 500 ש"ח בגין הפרת הצו מעל 100 מטר ממקום המגורים. צפו בפשיטה

כוחות משטרה מתוגברים פועלים החל משעות הבוקר בשכונת מאה שערים בירושלים, על מנת לאכוף את הנחיות צו בריאות העם ורשמו עשרות קנסות למפרי צו בריאות העם האוסר על התקהלות למעלה מעשרה אנשים.

מרבית בתי העסק והציבור המתגורר באזור נשמע להנחיות, אך יחד עם זאת זיהו במשטרה שעדיין ישנו קומץ קטן מתושבי האזור שמפרים את ההנחיות ומסכנים את בריאות הציבור, תוך שעשרות מהם מתפללים ומתרכזים יחד במקומות סגורים.

בשעות הבוקר המוקדמות פשטה המשטרה עם כוחות מתוגברים באיזור מאה שערים, במהלכה הוציאו ופיזרו השוטרים עשרות ומאות שהתגודדו יחד בבתי כנסת ושטיבלך. עד כה נרשמו מעל 25 דו"חות על סך 5000 ש"ח בגין הפרת צו בריאות העם בגין התקהלות אסורה ו 5 דו"חות על סך 500 ש"ח בגין הפרת הצו מעל 100 מטר ממקום המגורים. 4 נעצרו ועוכבו לחקירה.

בנוסף, אתמול ערכה המשטרה שימוע שנערך לשטיבלך ברחוב זוננפלד, במהלכו הוחלט לסגור את המקום למשך 30 יום, לאחר שבעליו הפר את הנחיות צו בריאות העם.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.