לקריאה לחצו

יאיר נתניהו נגד סיוע קורונה לפלסטינים "לא חייבים להם כלום"

תמונה – צילום: אבי אוחיון, לע"מ
בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, תוקף את הסיוע הרפואי שישראל מספקת לרצועת עזה והרשות הפלסטינית נגד נגיף הקורונה: "מוזמנים לפנות לאחים הערבים מוסלמים בירדן"

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה יוצא נגד האפשרות לסיוע לרשות הפלסטינית ולרצועת עזה במאבק נגד נגיף הקורונה: "ישראל לא צריכה 'לספח בריאותית' את הרשות הפלסטינית ועזה", צייץ נתניהו הבן בחשבון הטוויטר שלו.

על סיוע לרצועת עזה כתב נתניהו: "אם הם מספיק ״מדינה״ להתקבל לכל הארגונים הבינלאומיים של האו״ם, אז הם מספיק ״מדינה״ לדאוג לאזרחים שלהם. אין מגע בין האוכלוסייה שלנו עם עזה ומאז ההתנתקות אנחנו בכלל לא חייבים להם כלום".

עוד הוסיף: "חבל שהשקיעו את כל המיליארדים שקיבלו בתרומות מהעולם בקסאמים ומנהרות ולא במערכת הרפואית שלהם. אם יש להם בעיות הם יכולים לפנות לאחים הערבים מוסלמים שלהם במצרים".

נתניהו יצא גם נגד הסיוע לרשות הפלסטינית: "חבל שאת כל הכספים שקיבלו מאירופה השקיעו במשכורות למחבלים ולא בתרופות. אם יש להם בעיות ובקשות, מוזמנים לפנות לאחים הערבים מוסלמים בירדן".

הסתה פלסטינית: "חיילי צה"ל מפיצים קורונה"

במקביל, תקף ראש הממשלה הפלסטיני מוחמד שתייה את ישראל, בציוץ שפרסם בטוויטר כתב: "החולשה האמיתית בקרב שלנו נגד הקורונה, הוא הכיבוש הישראלי וכל מדיניותו המנסה לסכל את מאמצינו להגן על עמנו. אנו לא מקבלים אפוטרופסות ישראלית על צעדינו. מה שנדרש הוא שישראל תשאיר אותנו לבד"

בעולם מאשימים את ישראל

יש לציין ששאלת הסיוע לישראל בעזה, עלתה לסדר היום הבינלאומי כאשר המועמד לנשיאות ארה"ב ברני סנדרס היהודי, צייץ בתחילת השבוע על המצב הרפואי ברצועה, וטען כי על ממשלת ישראל לסייע בכך.

דבריו של סנדרס מגיעים לאחר שארגון "גישה" – ארגון זכויות אדם ישראלי – האשים את ישראל באחריות למצב הבריאותי ברצועת עזה, על אף הסיוע הרפואי שמועבר לעזה ביום-יום.

כזכור, בראיון לעובדה חשף אתמול בכיר במוסד כי הרשות הפלסטינית ועזה נלקחים בחשבון ברשימות בחלק מהציוד הרפואי שמגיע לישראל.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!