ערב פסח

דיווח: בן שנתיים שתה מסיר שומנים ופונה במצב קשה

תמונה – אילוסטרציה : מד"א
ילד כבן שנתיים פונה במצב קשה לטיפול בבית חולים כשהוא מורדם ומונשם, לאחר ששתה חומר רעיל (מסיר שומנים) במהלך ניקיונות לפסח בעיר בית שמש,

פראמדיקית מד״א ליטב אש, סיפרה: "התינוק סבל מכוויות ומקוצר נשימה. הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים, שכלל הרדמה והנשמה, ופינינו אותו במהירות בניידת טיפול נמרץ לבית החולים, כשמצבו קשה ויציב".

מרדכי נפתליס חובש באיחוד הצלה סיפר: "כשהגענו למקום סיפרו לנו כי הפעוט שתה נוזל ניקוי (מסיר שומנים) איתו ניקו את הבית לקראת פסח. הענקנו לו סיוע ראשוני ולאחר מכן הוא פונה לבית החולים כשמצבו בשלב זה מוגדר בינוני".

נחמן טובול דובר און ליין של איחוד הצלה מציין, כי בתקופה זו של ערב חג הפסח ישנה עליה דרמטית של מקרים של כוויות ובעיות נשימה עקב שאיפת חומרי ניקוי רעילים:  "חשוב ומומלץ להרחיק מהישג יד של ילדים ופעוטות חומרי ניקוי וכדומה. כמו כן לאחסן חומרי ניקוי וחומרים רעילים במיקום שאין לילדים או פעוטות גישה".

מוקדם יותר דווח על ילד וילדה שנפצעו בינוני מסיר מים רותחים שנשפך עליהם במטבח ביתם באשדוד.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.