זעם חרדי

מופע ההסתה של רינה מצליח, החרדים מאיימים בחרם

תמונה – צילום מסך
העיתונאית רינה מצליח במונולוג הסתה נגד המגזר החרדי באולפן שישי, והאשימה את רוב החרדים בהתנהגות נגד המדינה והאשימה אותם בהתפרצות הקורונה: "מונהגים על ידי רבנים ועסקנים". בתגובה הפיצו גולשים חרדים את מספרה האישי של מצליח תחת הכותרת: "חלוקת ביצים בחינם"

הרשת סוערת בעקבות המונולוג בשישי בערב באולפן שישי של רינה מצליח נגד החרדים, בו היא מאשימה את רוב החרדים שהם לא מחויבים לצווי המדינה, ולמעשה מאשימה את רוב המגזר החרדי בהתפרצות הקורונה בבני ברק ובירושלים.

"יש פה ציבור ששנים לא מקבל את סמכות המדינה", אמרה מצליח, והביאה דוגמאות של פקידי מס הכנסה שנכנסים למאה שערים או בני ברק שנכנסים לבדוק את העסקים שם ונאלצים לצאת בליווי שוטרים, בעקבות התקהלות נגדם. "החרדים צריכים לקבל המדינה לטוב ולרע", אמרה מצליח, "החרדים מרגישים בלתי מחויבים לצווי המדינה".

העיתונאית דנה וויס התפרצה לדבריה של מצליח בטענה שאין אלו רוב החרדים אלא מיעוט, אך מצליח המשיכה בהתנגדותה: "זה רוב החרדים שמונהגים על ידי רבנים ועסקנים".

בתגובה הופץ ברשתות החברתיות מספרה האישי של רינה מצליח, תחת הכותרת: "חלוקת ביצים בחינם לחג" .

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה התייחס למונולוג של רינה מצליח: "החרדים יכולים להוריד את ערוץ 12 על הברכיים. חרם מאורגן של כל המליון חרדים בישראל על כל מוצר שמפורסם בהפסקת הפרסומות בערוץ 12 עד שרינה מצליח ואמנון אברמוביץ מפוטרים על מופע ההסתה שלהם. (מפוטרים לא מתנצלים!)"

המגיש יותם זמרי: "רינה מצליח במופע הסתה מרהיב נגד חרדים. סליחה סליחה נגד "רוב החרדים". טינופת".

זמרי גם תקף את דבריו של ערד ניר שאמר באולפן חברת החדשות כי "בפורים – אף אחד לא אכף את מסיבות הטיש, אבל רדפו אחרי רצים בפארק הירקון", על כך כתב זמרי: "אתה היית מהראשונים שצווחו שזו שפעת, אבל מעבר לזה, מסיבות פורים נערכו בכל הארץ, כי עוד לא אסרו התכנסויות לגמרי. המרדף בפארק הירקון היה כמה ימים אחר כך שהוחמרו ההנחיות. שקרן".

הצביעו בסקר

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!