כל הנתונים

הקורונה בעולם | 69,645 מתים, מעל מיליון חולים

תמונה – צילום: פליקר
באיטליה משדרים אופטימיות עם יציבות במספר הנדבקים ואפשרות לחזרה לשגרה, בארה"ב מתכוננים לשבוע הקשה ביותר במספר המתים, וכמה חולי קורונה בגבולות ישראל במדינות הערביות? כל הנתונים

נגיף הקורונה מתפשט בעולם, אם כי במספר מדינות באירופה מדווחים על האטה במספר הנדבקים, ובאיטליה כבר מדברים על חזרה לשגרה בקרוב.

מעל 69,000 מתו מנגיף הקורונה, וקרוב למיליון ורבע חולים מהנגיף שפשט ברחבי העולם. הנגיף הקטלני היכה באיטליה בעוצמה ומניין הקורבנות עומד על 15,887 מתים, בספרד 12,641 ובארה"ב 9,625 מתו מקורונה.

בגרמניה מספר המתים עומד על 1,584 בלבד, ובמדינה מדווחים על על יום רביעי ברציפות של ירידה במספר הנדבקים כאשר עד כה נמצאו מאומתים חולי קורונה בגרמניה קרוב ל-100,000.

גם באיטליה משדרים תחזית אופטימית כאשר על פי הדיווחים מתו ביממה האחרונה – 525, המספר הנמוך ביותר במדינה מזה שבועיים.

על פי הניו-יורק טיימס אתמול, לאחר שבועות ארוכים של סגר באיטליה, התושבים עם תחושות כי הגרוע מכל כבר עבר וכי תתכן חזרה לשגרת החיים. זאת על פי דיווחי הרשויות באיטליה כי נעצרה העלייה במספר הנדבקים וכי גם מספר המתים מתחיל לרדת במדינה.

לעומת זאת, בארה"ב מעריכים כי הרע מכול עוד לפניהם. והרופא הראשי בממשל האמריקאי, ד"ר ג'רום אדמס, מזהיר כי השבוע הבא הולך להיות ה-"פרל הרבור" של אזרחי ארה"ב "השבוע הבא הולך להיות הקשה והעצוב ביותר בחייהם של רוב האמריקאים", אמר. נשיא ארה"ב העלה את האפשרות למעל 100,000 מתים בארה"ב, וכי בכוונתו להוריד את המספר עד כמה שניתן.

קורונה בגבולות ישראל | כמה במצרים, ירדן, בלבנון ובגדה?

בישראל עלה מספר הנפטרים מנגיף הקורונה ל-51 עם פטירתם של 3 הלילה בבית החולים אסף הרופא. ומה קורה בגבולות ארצנו?

משרד הבריאות הפלסטיני ברמאללה הודיע אתמול כי שני חולי קורונה נוספים אותו, וכי סך הכול מספר הנדבקים עלה ל-216, וזאת אל מול מספר הנדבקים בישראל שעומד על 8,611.

במצרים נמצאו מאומתים כ-1,173 חולים, ומניין הקורבנות עומד על 78. בירדן נמצאו 345 חולי קורונה ומספר הקורבנות עומד על 5 בלבד. בלבנון 527 חולי קורונה וכ-18 מתים מהנגיף הקטלני.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.