פייק ניוז

דפנה ליאל: לא אמרתי ימח שמה על אורלי לוי

תמונה – צילום: דוברות העבודה גשר
העיתונאית דפנה ליאל מכחישה בזעם ומאיימת בתביעה בעקבות הפייק ניוז שהופץ בקבוצות הליכוד, בטענה כי אמרה "ימח שמה" על אורלי לוי אבקסיס במהלך ראיון בערוץ 12. אמרה או לא? צפו

כתבת הכנסת של חברת החדשות, דפנה ליאל, מגיבה היום (שני) להאשמה כי אמרה "ימח שמה" על אורלי לוי בתכנית הבוקר של קשת בהנחיית גלית גוטמן ויואב לימור.

"אני רואה שבקבוצות הליכוד מאשימים אותי שאמרתי על אורלי לוי ימח שמה", כתבה ליאל בחשבון הטוויטר שלה.

לדבריה, האמירות הן "פייק שפל ובזוי", וכי היא מתכננת להגיש תביעה. אז אמרה או לא?

פעיל השמאל אייבי בנימין, עורר סערה כשפרסם תמונת פוטושופ שנויה במחלוקת של חברת הכנסת אורלי לוי, וכינה אותה "בושה למדינה".

כזכור, חברת הכנסת מסיעת גשר, אורלי לוי-אבקסיס, הודיעה אתמול כי תחבור לבלוק הימין וזאת בהמשך לפרישתה מאיחוד העבודה-גשר-מרצ.

בחשבון הפייסבוק שלה כתבה לוי-אבקסיס על הממשלה הנוכחית: "אפשר וניתן לבקר אותה, אבל היא עדיין מתפקדת ולא מתפרקת. מהסיבות האלו יש לתת לרה"מ את המנדט כי בואו נודה, רק לו הסיכוי להרכיב ממשלה".

נתניהו בירך את הצטרפותה לבלוק הימין בראשות הליכוד המונה 59: "אורלי, ברוכה הבאה".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.