סערה ברשת

צפו: צוות 'הדסה' הפרו את ההנחיות?

תמונה – צילום מסך
הפסקה מוזיקלית: צוות בית החולים הדסה תועדו רוקדים וחוגגים צפוף ברחבת בית החולים הדסה עין כרם. הרשת הגיבה בזעם על ההתקהלות האסורה: "לא חרדים אז הכול מותר??"

צוות בית החולים הדסה השתתף היום (שני) בהופעה שכללה ריקודים ברחבת בית החולים, כאשר התיעוד המקומם הביא לסערה ברשת – האם הנחיות משרד הבריאות אינן חלות על צוות בית החולים?

בתיעוד נראים אנשי בית החולים מתקהלים בזמן הפסקה וחוגגים בהתקהלות שכוללת יותר מ-20 איש, כנגד הנחיית משרד הבריאות.

ברשת התגובות חלוקות. העיתונאי ישראל כהן פרסם את התיעוד "המקומם", כלשונו, והוסיף: "בעוד בלוויה של הראשל״צ הרב בקשי דורון שביום רגיל היו משתתפים 50.000 איש, פעלו לפי כל הכללים המדוייקים, עד 20 איש וכולם במסכות – כעת ברחבת ביה״ח ׳הדסה׳ עשרות משתתפים בריקודים וחגיגות בלי מסכות וכפפות ובניגוד לכל ההנחיות".

ברשת הגיבו בזעם וכינו את התיעוד: "בושה". אחד הגולשים העיר לתיעוד וכתב: "לא חרדים אז הכל מותר??? בזיון".

אולם בתגובות לא כולם הסכימו עם ההאשמות כנגד צוות בית החולים: "יש שם מסיכות, על אנשי רפואה ומנהלה שעובדים קשה יום ולילה", העירה גולשת, "כמה משובש אתה צריך להיות בשביל להסית נגד רחבת בית חולים?".

העיתונאי חיים הר זהב הוסיף: "הם עם מסכות, על פניו (תרתי משמע), מה גם שרוב המצולמים הם אנשי צוות רפואי הנבדקים מדי יום למחלת קורונה כי הם חשופים למטופלים שלה ללא הפסק".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.