"גם לי יחסר המופלטות"

נתניהו מתנצל על שאירח את בנו, עוצר גם במימונה

תמונה – לשכת רה"מ/לע"מ
ראש הממשלה נתניהו הכריז על ההחמרות לקראת שביעי של פסח והמימונה: סגר על התנועה יחל ממחר בשעה 17:00 ועד יום חמישי בבוקר ולא תתאפשר יציאה מהיישובים. על אירוח בנו אבנר בליל הסדר: "ראוי היה להחמיר" | צפו:

ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מסר לפני שעה קלה הערב (שני) הצהרה על משבר הקורונה: "אין הפוגה במאבק הלאומי", אמר נתניהו ותיאר זאת כקרב איתנים בין סיכויי הצלחה לסכנת הכישלון.

נתניהו התייחס להתרופפות שחלה בעם במשמעת להנחיות משרד הבריאות: "זה דבר טבעי, אבל אין ברירה. קצב ההדבקות במגמת שיפור מתמדת ונמוך ביחס לרוב המדינות בעולם, בשיעור התמותה, שיעור המונשמים, החולים הקשים וכך גם במספר הבדיקות היחסי שלנו. אבל אם ניסוג לפני הזמן, אנחנו עלולים לשלם מחיר כבד בחיי אדם".

על ההגבלות הצפויות בחג שני, אמר נתניהו כי הממשלה תאשר מגבלות תנועה נוספות במהלך החג שיחולו החל ממחר בשעה 17:00 ועד יום חמישי בשעה 5:00 ותיאסר היציאה מהערים.

נתניהו הפציר באזרחי ישראלי לחגוג את חג שני של פסח והמימונה בחוג משפחתי מצומצם, כפי שהיה בליל הסדר.

המאפיות שימכרו חמץ לאחר הפסח יפתחו ביום חמישי לפנות בוקר, והמשטרה תונחה למנוע התנפלות והתקהלות.

נתניהו על אירוח בנו בליל הסדר "ראוי היה להחמיר"

על הפרת ההנחיות שלו עצמו כאשר אירח את בנו אבנר בליל הסדר, אמר נתניהו: "הוא נמצא בבית כל יום שעות ספורות וישן בדירה צמודה שנמצאת במתחם המאובטח בבית ראש הממשלה".

לדבריו, "התעוררה ביקורת בציבור וראוי היה להחמיר גם בעניין הזה כמו שאני החמרתי בבידוד שלא הייתי מחוייב לו".

סקר: נתניהו בשיא מנדטים, וכמה קיבל לפיד?

נתניהו התייחס בסוף דבריו לדיווחים על פיצוץ המו"מ עם כחול לבן: "עושים מאמצים להקים ממשלת אחדות, גם אם הדבר לא יקרה עד חצות (פקיעת המנדט של בני גנץ), נוסיף לעשות כל מאמץ לקדם את האחדות שהמדינה זקוקה לה בימים אלו".

 

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!