המשטרה מתנצלת

הילדה שנפצעה מרימון: רשעים, הרגשתי שאני נשרפת

תמונה – חדשות כאן 11
הילדה בת ה-9 שנפצעה מרימון ההלם שהשליכו לעברה שוטרים במאה שערים, מספרת על החוויה הקשה שעברה: "ברחתי שאנשים יעזרו לי", ומאשימה את השוטרים: רשעים, לא מעניין אותם הבריאות שלנו

זיסל (זיסי) מרגליות בת ה-9 משכונת מאה שערים בירושלים, נפצעה מרימון הלם ששוטרים יידו אתמול (חמישי) ומגיבה "השוטרים הרשעים מצאו עילה להוציא את הזעם על החרדים".

הילדה התייחסה לאירוע אתמול בראיונות לאחר ששוחררה, כאשר דבריה מתורגמים מיידיש על ידי אביה דב: "מרגישה מאוד חלשה", מספרת בת ה-9.

לדבריה היא הלכה לשוק לקניות כאשר הרימון נזרק עליה ועל אמה בפתאומיות ולאחר שהרימון התפוצץ ובתוך הענן העשן היא לא ראתה כלום והרגישה שהיא נשרפת.

זיסי בת ה-9 מוסיפה כי היא ברחה מהמקום כדי לקרוא לאנשים שיעזרו לה.

אביה של הילדה התייחס לשאלה מה עשתה בתו בחוץ למרות התקנות המגבילות יציאה, ואמר בראיון ynet "אני לא נכנס לעניין שהיה חוקי או לא חוקי. היא רק הלכה לקנות משהו לשבת. בוודאי שזה בלתי חוקי לזרוק רימוני הלם על ילדה קטנה ולסכן את חייה".

"היו לה כאבים והיא לא יכלה לישון כל הלילה, היא בטראומה", סיפר האב בראיון, "היא הייתה בהלם בהתחלה"

כזכור, בתיעוד שפורסם ברשתות החברתיות, שוטרים השליכו רימוני הלם לעבר רחוב במאה שערים בו שהו מעבר לילדה זיסל ואמה, גם אישה עם עגלת תינוק. האירוע התקיים בעקבות התפרעות של קיצוניים בשכונה  כנגד המשטרה.

זיסי בת ה-9 נחבלה קלות במצחה בסמוך לעיניה, אך לא פונתה לבית החולים בשל החשש מהידבקות בקורונה אלא נבדקה על ידי מטפלת פרטית.

אביה האשים בשמה את המשטרה כי בריאות המגזר החרדי לא מעניינת אותם: "המשטרה הרשעים האלו הם לא באים למען הבריאות שלנו", אמר האב והוסיף: "הם רק מצאו עילה להוציא את הזעם נגד יהודים חרדים"

על פי הדיווח באתר ynet, הוריה של הילדה מתכוונים להגיש תלונה במח"ש כנגד השוטרים שיידו את רימון ההלם.

תיעוד: בת 8 חוטפת רימון הלם לפרצוף

המשטרה: לא הבחנו בהימצאותה של הילדה בעין הסערה

ממשטרת ישראל נמסר: "בשעות הלילה החלה מחאה אלימה וקשה באזור מאה שעריים בה נטלו חלק עשרות פורעים שיידו אבנים, ברזלים, ביצים ומכל הבא ליד לעבר השוטרים תוך קריאות וגידופים קשים. השוטרים פיזרו את המתפרעים תוך שימוש באמצעים לפיזור הפגנות ולא הבחינו בהימצאותה של האם והילדה בעין הסערה".

"במהלך ההתפרעות וכתוצאה מהאלימות הקשה נפצעו 3 שוטרים שאחת מהן אף פונתה לטיפול לבית חולים לטיפול רפואי.
במהלך הפעילות נעצרו 12 פורעים שהובאו לחקירה וכנגד אחרים הוגשו דוחות במקום. ראוי ונכון לגנות את הפרת החוק ההמונית והבוטה ,את תקיפת השוטרים החמורה נגד אותם שוטרים שפועלים במסירות ותוך סיכון חייהם למען בריאות הציבור".

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!