יצא לפיד

ההתאבדות בשוק: "לא קשור למצב הבעייתי"

תמונה – אילוסטרציה: באזזנט
בדיווח דרמטי שפורסם הערב ב'גלי צה"ל' דווח, כי סוחר בשוק מחנה יהודה בירושלים שם קץ לחייו לאחר שנקלע למשבר כלכלי בעקבות מגבלות על העסקים בתקופת הקורונה. העיתונאי יוסי אלי מרשת 13 מתח ביקורת על ח"כ לפיד: "לא אכנס לפרטי האירוע, אגיד רק שזה לא קשור למצב הבעייתי בסגירת העסקים"

העיתונאי יוסי אלי מחדשות 13 חושף הערב את הסיפור האמיתי מאחורי הדיווח הדרמטי על סוחר בשוק מחנה יהודה ששם קץ לחייו בעקבות משבר כלכלי אליו נקלע בימי הקורונה.

בציוץ שפרסם כותב אלי בביקורת על ח"כ לפיד שהשתמש במקרה העצוב שככל הנראה התברר כלא נכון: "חברים. לא אכנס לפרטי האירוע של ההתאבדות. כי המשפחה ביקשה שלא לפרסם כלום על המקרה. אגיד רק שזה לא קשור למצב הבעייתי בסגירת העסקים. אבל הנה לכם דוגמא איך פוליטיקאים (ולפיד לא היחיד) שמצייצים בלי לבדוק נסיבות. וזה הופך לאייטם כאש בשדה קוצים כעובדה כמעט מוגמרת. אה ויש גם את המשפחה, שביקשה בכל לשון של בקשה לא להתעסק עם זה!!!", כתב אלי.

ראש עירית ירושלים משה ליאון הגיב גם הוא בזעזוע: "מזועזע וכואב מהבשורה. קורא לממשלה לפתוח מיד את השוק. כל עיכוב עשוי לעלות בחיי אדם!"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.