בהצדעה

תיעוד מרגש: אלפי נרות נשמה הודלקו על קברי החללים

תמונה – דובר צה"ל
בעקבות הוראת משרד הבריאות על איסור הגעה לבתי הקברות, אלפי זרי פרחים ונרות נשמה הודלקו על כל קברי חללי מערכות ישראל בכל בתי העלמין ברחבי המדינה. שר הביטחון, נפתלי בנט: "אף קבר לא יישאר מיותם". יהי זכרם ברוך

בבתי העלמין הצבאיים בוצעה הנחת הדגלים, הפרח והדלקת נר הנשמה על ידי היחידות האחראיות לקיום מעמד הזיכרון ביום הזיכרון. בחלקות הצבאיות בבתי העלמין האזרחיים, בוצעה הנחת הדגלים על ידי מפקדת קצין החינוך הראשי, מערך הנפגעים ומערך גיבוי הלחימה.

במעמד הנחת דגל הלאום החיילים הצדיעו לכל קבר עליו מניחים הדגל, פרח ונר הנשמה.

מדברי שר הביטחון, נפתלי בנט: "אף קבר לא יישאר מיותם. אנחנו מחבקים את המשפחות ומוקירים את הנופלים, אם כי באופן שונה לאור משבר הקורונה. המשבר מחייב אותנו לשמור על בריאות הציבור, אך אנו עושים הכל בשורה של פעולות להנציח את זכר הגיבורים והגיבורות שמסרו נפשם למען הארץ הנפלאה שלנו".

מדברי קצין משאבי האנוש הראשי וראש חטיבת הנפגעים, תת-אלוף סמי הולצקן: ״השנה, שלא כמו בכל שנה, הציבור הרחב לא יכול להגיע ולפקוד את בתי העלמין ביום הזיכרון. על כן, השנה, וידאנו כי חיילי צה״ל יגיעו לכל קבר בכל בית עלמין, יצדיעו ויניחו נר, פרח ודגל ישראל לפני כניסת יום הזיכרון. למרות הנסיבות הייחודיות, לא נשכח את הברית הייחודית בין צה״ל למשפחות השכולות ונעשה הכל על מנת להצדיע לזכר הנופלים, ביום הזיכרון הזה ובכל ימות השנה״.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.