מבוכה בשידור חי:

"חלאס אחויה": המנחה מרמאללה מעיף את האוזניה

תמונה – צילום: ארגון לוחמים לשלום
המנחה הפלסטיני מרמאללה העיף את האוזניות בטקס הזיכרון השנוי במחלוקת למשפחות מחבלים ומשפחות שכולות ישראליות. את הטקס הנעימו אחינועם ניני סמי בן שטרית ועוד. צפו בקטע

ח"כ לשעבר זהבה גלאון צייצה בהתרגשות: "לצפות בגרון חנוק בטקס יום הזיכרון הישראלי-פלסטיני. להקשיב לכאב ולזעקה לא עוד. היה לנו די מזה. ולדעת שיש תקוה."

באשר לטענות של שר התקשורת אמסלם ושרת המשפטים לשעבר איילת שקד, נגד תאגיד השידור הציבורי שפרסם את קיום הטקס השנוי במחלוקת, הגיבה זהבה גלאון: "איזו הסתה בזויה ומתוזמרת נגד תאגיד השידור הציבורי על ההחלטה לשדר את טקס יום הזיכרון הישראלי-פלסטיני. אני אומרת לכם, לא תוכלו לומר "לא ידענו", ולא תוכלו לומר "ידינו נקיות". אתם מנהלים כאן מסע ציד מכוער ומכונת הסתה משומנת של איומים ונאצות, וזה קורה לנגד עיניכם, ולכם אפילו לא אכפת."

שקד תוקפת: "נראה שמישהו בתאגיד איבד לחלוטין את שיקול הדעת"

ח"כ מוסי רז ממרצ הגיב: "בטקס הזיכרון הישראלי-פלסטיני ידבר יעקוב א-ראבי שאשתו עאישה נרצחה מאבן שזרקו מתנחלים. סיבה טובה לשר התקשורת לקבוע שזהו טקס זיכרון למחבלים. לפחות תחסך מאיתנו השנה אלימות אנשי הימין בכניסה לטקס."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.