הסתה לאלימות?

יאיר נתניהו: "וואו! הפסיכופט מאיים על חיי במפורש"

תמונה – יאיר נתניהו
בהפגנה מול מעון ראש הממשלה נתניהו בירושלים, שיגר פעיל בולט ב'מחאת הדגלים השחורים' מסר מאיים ליאיר נתניהו: "תזכור את ההבטחה שלנו, יום אחד אתה תהיה בלי מאבטחים". גיא לרר: "זה איום חמור ואסור שיעבור בשתיקה". צפו

יאיר נתניהו, בנו של ראש הממשלה מפרסם ברשת סרטון בו פעילי מחאת הדגלי השחורים המפגינים בתדירות מול בית ראש הממשלה בירושלים מאיימים ומזהירים את יאיר נתניהו.

בציוץ שפרסם יאיר הוא מאשים את הפעיל הפוליטי חיים שדמי באיומים על חייו: "וואו! הפסיכופט שמקבל את משכורתו מאהוד ברק וה*****, חיים שדמי, מאיים על חיי במפורש במגפון מול בית ראש הממשלה! הגשתי עליו כבר בעבר תלונה למשטרה אך לא קיבלתי שום מענה!

עוד כתב יאיר והאשים את המשטרה והשר לביטחון פנים גלעד ארדן בהתעלמות: "רק שתבינו, כבר במשך שנה האבטחה במשרד ראש הממשלה מתריעה בפני המשטרה עליו ועל מטורללים כמוהו שקוראים במפורש לרצוח אותי, את הורי ועוד אנשי ימין. המשטרה מתעלמת מהם. בכל זאת הם לא מסוכנים כמו שפי פז"

מגיש הטלוויזיה גיא לרר הגיב לחשיפת הסרטון: "זה איום חמור ואסור שיעבור בשתיקה"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!