"עברתי אינתיפאדות"

על סף דמעות: איילה חסון נגד הקולגות בתקשורת

תמונה – ארכיון: כאן חינוכית
בראיון לשרון גל ברדיו 'גלי ישראל' חשפה מגישת הטלוויזיה איילה חסון את הקרב התקשורתי נגדה בפרשת מנדלבליט ואשכנזי: "הם לא מפסיקים לרדוף, הם רוצים לסתום לי את הפה. בושה" / האזינו לראיון המלא

דיי, אני רוצה לסיים את השיחה": לאחר שחשפה בסוף השבוע את הפצצה הפלילית בפרשת 'הקלטות מנדלבליט ואשכנזי', מגישת הטלוויזיה איילה חסון חושפת בקול חנוק מדמעות, את הקרב התקשורתי שמנהלים נגדה הקולגות בתקשורת הכללית.

השר אוחנה על חשיפת איילה חסון: "אמור להיות רעידת אדמה של ממש"

בראיון לשרון גל סיפרה חסון בדמעות: "איזה מין עיתונות זאת? מה זה הדבר הזה? אגב, ידיעות אחרונות קרעו לי את הצורה עשר שנים על הפרשה הזאת, הם היו עם אשכנזי והם היו פשוט מטנפים עליי כל שבוע. תאמין לי שרון מה שאני עברתי בפרשה הזאת, בנאדם עם כתפיים פחות חזקות היה קורס מזמן. עברתי אינתיפאדות."

לסיום השיחה אמרה חסון: "יש את התקשורת ויש את הציבור ברשתות החברתיתות, עוצמה כזו עוד לא ראיתי. נגמרו הימים. פעם היה רק ערוץ 1 ואחר כך עוד ועוד ערוצי תקשורת. נגמרה השליטה על המידע"

האזינו לראיון המלא עד סוף השיחה
https://www.youtube.com/watch?v=dawQHX7A2-A

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.