עוד תביעה

מטורללים? תביעת ענק נגד יאיר נתניהו

תמונה – אינסטגרם יאיר נתניהו
מפגיני מחאת הדגלים השחורים הגישו לבית המשפט תביעת לשון הרע בסך חצי מיליון ש"ח נגד יאיר נתניהו, לאחר שכינה אותם זומבים ומטורללים בציוצים שפרסם בחשבון הטוויטר שלו.
תביעה בסך חצי מיליון ש"ח נגד יאיר נתניהו

עמותת "חוזה חדש" הגישה לבית משפט השלום בתל אביב תביעת לשון הרע בסך חצי מיליון שקלים נגד יאיר נתניהו. זאת בעקבות פרסומים שלו ברשתות החברתיות נגד פעילי ההפגנות.

בתביעה שהוגשה לבית המשפט, טוען עו"ד גונן בן יצחק, כי יאיר נתניהו כינה את קבוצת המפגינים זומבים, מטורללים ועוד שלל כינויים, ואמר כי הם מזכירים לו "את החולצות החומות" ובכך לטענתם השווה אותם לפלוגת הסער הנאציות.

בציוץ שפרסם יאיר נכתב: "זה פשוט לא יאמן שלא מראים את זה בתקשורת. הקרנות שוכרות את "המפגינים" בתשלום ב"הפגנות" השמאל ובוחרים אותם בפינצטה. לוקחים את האנשים הכי מטורללים, אלימים ועם בעיות פסיכוטיות קשות. בהפגנות השמאל צורחים במגפון קללות, גסויות, אלימות, סיסמאות פשיסטיות וסתם צווחות פסיכוטיות חסרות פשר. הם נכנסים לתוך טראנס משתוללים כמו משוגעים. אם לשמאל מותר לזהות תהליכים אז גם לי מותר. הם מזכירים לי את הבריונים של החולצות החומות. פשוט אותה קבוצה של זומבים מטורללים שעובדים בתשלום בהפגנות קבועות כל פעם עם כותרת אחרת, 'כל מוצ"ש אצל היועמ"ש' Crime' 'Minister' הדגלים השחורים' הכל מגיע מאותו מימון אירופי זר, סורוס, הפדודפיל אפשטיין ואהוד ברק. מרעילי בארות ומהנדסי תודעה תשקורתיים!!!", כתב יאיר נתניהו בציוץ בטוויטר.

בעקבות הציוץ, פנתה התובעת אל הנתבע באמצעות בא כוחו ודרשה ממנו להתנצל ולמחוק את הדברים, אלא שהנתבע העדיף להתעלם מפניות התובעת ולא טרח לענות למכתב הח"מ.

עוד נטען בכתב התביעה, כי הנתבע יאיר נתניהו בחר גם שלא למחוק את הציוץ והוא מתנוסס בחשבון הטוויטר של הנתבע עד לרגע זה.

לראשונה: ראש הממשלה נתניהו הגיש תלונה למשטרה

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!