אלימות בל"ג בעומר

בשידור חי: עיתונאי הותקף בבית שמש

תמונה – צילום מסך: רשת 13
למרות הנחיות משרד הבריאות, מדורות ל"ג בעומר הודלקו בשכונה הקיצונית בעיר בית שמש. כתב חדשות 13 שהגיע לסקר את ההפרות, הותקף בשידור חי על ידי קיצונים חרדים. צפו

עיתונאי חדשות ערוץ 13 יוסי אלי, הותקף במהלך שידור חי על ידי קיצונים שניסו לחטוף לו המיקרופון במהלך שידור חי ממדורות לא בעומר הלא חוקיות בשכונה הקיצונית בבית שמש .

לאחר מכן צייץ אלי: "תודה לכל מי ששולח איחולים ודרישות לשלומי.. אסכם זאת כמו שסיכם הצלם האדיר שלי נאזי חורי: לעולם לא תקפו אותנו ככה"

ראש עיריית בית שמש עליזה בלוך גינתה את המתקפה: "שוחחתי מקודם עם יוסי אלי ודרשתי בשלומו ושלום הצוות והזמנתי אותם לקפה בלשכתי. אני מגנה בחריפות כל אלימות ומוקיעה מכל וכל את הקיצוניים שמכתימים את שמה של בית שמש. תושבי העיר ברובם המוחלט חוגגים הערב בביתם ומקפידים על ההנחיות."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.