ראיון קורע לב

הטרור הפלסטיני: חייל צה"ל נרצח בפיגוע אבנים

תמונה – אלבום משפחתי
לוחם בסיירת "גולני", בן 21 מרמת גן, נרצח הלילה במהלך פעילות מבצעית מאבן שהשליכו מחבלים על ראשו. מצוד נרחב אחר המחבלים שנמלטו. האזינו להספד הכואב של האב השכול

הותר לפרסום: סמל-ראשון עמית בן יגאל ז"ל, לוחם בסיירת "גולני", בן 21 מרמת גן. נפל הבוקר (ג'), מאבנים שהשליכו מחבלים על ראשו במהלך פעילות מבצעית למעצר חשודים בכפר יעבד שבמרחב החטיבה המרחבית "מנשה".

בראיון ל'קלמן ליברמן' הספיד האב בכאב: "לא יכול לתאר את גודל האבידה בשבילי כאבא, אסון נפל עליי. הוא הבן היחיד שלי והתעקש לשרת בשירות קרבי בגולני. הוא היה כל עולמי״. הלוויתו תערך היום בבית העלמין הצבאי בבאר יעקב

האזינו לראיון הכואב

הלוחם, שחבש קסדה, נפגע בראשו מפגיעת אבן שהשליכו מחבלים מגג בית המבוקש בכפר הסמוך לג'נין. סמל-ראשון עמית בן יגאל ז"ל הועלה לדרגת רב-סמל לאחר מותו.

ראש הממשלה בנימין נתניהו: "בשמי ובשם אזרחי ישראל אני מבקש לשלוח תנחומים כנים למשפחתו של עמית בן יגאל שנהרג הלילה בפעילות מבצעית ע"י בן עוולה. כפי שקרה בכל המקרים בשנים האחרונות, ידה הארוכה של ישראל תגיע למחבל ותבוא עמו חשבון".

שר הביטחון, נפתלי בנט מסר בתגובה לפיגוע: "סמל-ראשון עמית בן יגאל נפל הלילה בעת שהגן על ביטחון ישראל. צה"ל וכוחות הביטחון ישימו את ידם על המחבלים השפלים שאחראים לכך, ואנו נבוא איתם חשבון. בשם מערכת הביטחון אני מבקש למסור תנחומים למשפחת בן יגאל היקרה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.