כאילו אין קורונה

תיעוד: 300 עצורים בפריצה לקבר הרשב"י

תמונה – דוברות המשטרה
מעל 300 חרדים נעצרו לאחר שפרצו בכוח לקבר רבי שמעון בר יוחאי במירון, הם הפרו במכוון וברגל גסה את התקנות לשעת חירום וסיכנו את בריאותם ואת בריאות הציבור והשוטרים הפועלים במקום מאז אמש. צפו בשוטרים מאשרים לפורצים להתפלל

בעקבות ההודעה על מאות אנשים שהגיעו לאזור הר מירון, בהם נשים ילדים, והפרו במכוון וברגל גסה את התקנות לשעת חירום וסיכנו את בריאותם ואת בריאות הציבור והשוטרים הפועלים במקום מאז אמש.

עד כה נעצרו 300 מתפרעים שניסו להיכנס בכל מחיר למתחם הקבר תוך פריצה וגרימת נזקים לגדרות הישוב.

מהמשטרה נמסר: "משטרת ישראל רואה בחומרה רבה את התנהגותם של פורעי החוק שבחרו לתקוף את השוטרים הפועלים לאכוף את החוק ולשמור על שלום הציבור ובריאותו, באופן בוטה ומשולח כל רסן. המשטרה תפעל בנחישות נגד כל תקיפה או אלימות מכל סוג שהיא שתופנה כלפי השוטרים במקום."

משטרת ישראל שבה ומדגישה כי בהתאם לתקנות, לא תתאפשר כניסה לשטח ההר. אנו קוראים לציבור שלא להגיע למקום, לקיים את התקנות וההוראות שנועדו למנוע הדבקה המונית במלואן ולהישמע להוראות השוטרים.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.