תיעוד דרמטי

דיווח: מאבטח נדקר בראש בכניסה לתל השומר

תמונה – דוברות מד"א
מאבטח נדקר בפלג גופו העליון בכניסה לבית החולים תל השומר, הדוקר מוסטפא יונס, בן 27 מהכפר עארה, נוטרל ומת מפצעיו בבית החולים. המשטרה: מסתמן כי האירוע פלילי

חשד לפיגוע: מאבטח בשנות ה 20 לחייו נפצע קל בפלג גופו העליון מדקירות בכניסה לבית החולים תל השומר, הדוקר מוסטפא יונס, בן 27 מהכפר עארה, נורה ונפצע אנוש ומת לאחר מכן בבית החולים.

ח"כ עופר כסיף הגיב לתיעוד הנטרול: "הוידאו מראה בבירור הוצאה להורג של אדם שרוע על הקרקע. אין משנה הפשע שביצע או אפילו הסיכון שהיווה רגע קודם לכן, ירי חוזר כלפי אדם מנוטרל הוא פשע בפני עצמו. קלות האצבע על ההדק, כפי שראינו היום בתל השומר ולפני שבועיים בראש העין, היא תוצאה של אור ירוק מצד הממשלה לירי בלתי מובחן."

פראמדיק מד"א עדי בן אהרון סיפר: "סמוך לשער הכניסה של הרכבים ראינו את 2 הפצועים, גבר כבן 30 שסבל מפצע דקירה התהלך במקום ובסמוך שכב פצוע מחוסר הכרה, הכנסנו את פצוע הדקירה לאמבולנס שפינה אותו לחדר המיון וביצענו בשטח פעולות החייאה מתקדמות בפצוע שהיה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה והוא פונה גם כן לבית החולים כשמצבו קריטי."

מחקירה ראשונית עולה כי טרם הדקירה, החשוד (יליד 1993) הגיע לבית החולים לקבלת טיפול רפואי ובסיומו, התפתח בינו לבין אזרח ויכוח , שבמהלכו שלף החשוד סכין לעבר האזרח, אולם לא פגע בו. דיווח מיידי הועבר למערך האבטחה של בית החולים וצוותים פתחו בסריקות לאיתור החשוד.

בהמשך לכשאותר בדרכו אל מחוץ לבית החולים, אותר על ידי המאבטחים ובנסיבות אלה , דקר מאבטח בראשו ובתגובה נורה על ידי מאבטחים במקום. המעורבים פונו במצב קשה לקבלת טיפול רפואי.

לפני זמן קצר נפטר החשוד מפצעיו. כאמור- הרקע לאירוע פלילי.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.

בלי פילטרים ובזמן אמת, הצטרפו לערוץ ה-Whatsapp גם מהמחשב!