נתפס על חם

לעיני המצלמות: כיפה אדומה לבכיר במשרד חינוך

תמונה – צילום מסך ערוץ 13
בכיר במשרד החינוך ומנהל לשעבר בבית הספר היוקרתי בחיפה, נתפס על חם בשבוע שעבר עם מגש פיצה, בדרכו לפגישה מינית עם נער שהציג את עצמו כבן 15 ברשתות החברתיות. כך זה נראה

העיתונאי עומרי מניב חושף הערב, תיעוד מטריד ומזעזע, של סגן מנהל המשלחות לפולין, ומנהל לשעבר בית הספר היוקרתי בחיפה, כפיר רוטשילד, כשהוא נתפס על חם עם מגש פיצה, בדרך לפגישה מינית עם תלמיד בית ספר שהציג את עצמו ברשתות החברתיות כנער בן 15.

בתיעוד שנחשף בעמוד הפייסבוק של לוכדי פדופילים בפייסבוק, נראה רוטשילד מופתע מהכיפה אדומה כשהגיע לדירה בה קבע עם הנער הקטין. הוא נעצר במקום לחקירה ושוחרר בתנאים מגבילים.

צפו בתיעוד שנחשף הערב בערוץ 13

כל כלב בג'י יומו.. כמה המשפט הזה נכון. תראו את זה, הכתבה מספרת על אדם בשם כפיר רוטשילד ועל הסטיות המניות שלו. יודעים מיהו אותו כפיר? , זהו אדם שעובד במנהלת פולין שהיא אחראית על הוצאת המשלחות לפולין מטעם משרד החינוך. הוא סגן מנהל מנהלת פולין. והוא זה שהנחה את הסוכניות לגבות את דמי הביטול מההורים. לא יאמן, אלו אנשים חדלי אישים, וככל הנראה גם סוטים לא קטנים עובדים שם. זהו אמור להיות מקום ערכי, חינוכי. שאלוהים ישמור אותנו ואת ילדינו

Posted by Meytal Mizner Lev on Monday, May 18, 2020

עו"ד אילן מזרחי, פרקליטו של כפיר רוטשילד הגיב לערוץ 13: החשוד מכחיש מכל וכל ביצוע עבירות מין. בתום חקירה במשטרה, הוא שוחרר בלי תנאים מגבילים, למעט הרחקה מהעיר חדרה, מה שמוכיח שאין דברים בגו. לא נוכל להוסיף פרטים כדי לא לשבש את החקירה.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.