נתניהו לדין

רוני אלשיך: "לא האמנתי שהמשפט הזה יתחיל כשנתניהו מכהן"

תמונה – דוברות משטרה
מפכ"ל המשטרה לשעבר רוני אלשיך תוקף בחריפות את בחירתו של נתניהו לראשות הממשלה, מתנגד נחרצות למינוי מפכ"ל שלא מהמשטרה. עמית סגל: " יש במשטרה הרבה בעיות, אבל עונש כמו אלשיך לא הגיע לה". צפו

משפטי נתניהו: המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך מותח ביקורת חריפה על בחירתו של ראש הממשלה נתניהו לראשות הממשלה והמתקפות של השר אמסלם נגד היועמ"ש מנדלבליט.

בראיון לחדשות 12 תקף אלשיך: "לא האמנתי שהמשפט הזה יתחיל כשנתניהו מכהן כראש ממשלה, זו תעודת עניות לכל אלה שמסביבו", תקף אלשיך והוסיף: "ההתקפה של השר אמסלם נועדה לערער את שיווי המשקל של המערכת כולה. זו התנהגות מאפיונרית, שלא מתאימה למדינה דמוקרטית".

אלשיך גם הביע את דעתו על מינוי מפכ"ל שלא משורות המשטרה וחטף ביקורת נוקבת מהעיתונאי עמית סגל: "אין שום סיבה, צורך והצדקה להצניח מועמד מבחוץ. יש מועמדים ראויים בתוך הארגון ואין שום הצדקה לטלטל את המשטרה". לדבריו, אם ימונה מפכ"ל מחוץ למשטרה, "זה יהיה רק משיקולים זרים".

העיתונאי עמית סגל הגיב למתקפה של המפכ"ל לשעבר אלשיך: "האיש שערך בדיקות פוליגרף מופרעות לניצבים ואז באורח פלא הבדיקות דלפו מקונן מרה על היעדר מפכ"ל קבוע. האיש שהוצנח מבחוץ זועק נגד מינוי מפכ"ל מבחוץ. כוכב פרשת המימד החמישי מדבר על טלטלה במשטרה. יש במשטרה הרבה בעיות, אבל עונש כמו אלשיך לא הגיע לה."

השר לביטחון פנים אמיר אוחנה הודיע כי הוא יגיע לחזק מחר (ראשון) בבוקר, את ראש הממשלה נתניהו בדיון הראשון בבית המשפט. "לבקשת יותר ממיליון ישראלים שהצביעו עבורו ומרגישים שנעשה לו עוול, אני לא מעלה על דעתי את האפשרות שלא להגיע לשם"

https://twitter.com/amos_d2020/status/1264255316578971654?s=20

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.