"בגב זקוף ובראש מורם"

צפו: נתניהו בבית המשפט "אני לא פודל"

תמונה – לע"מ
ראש הממשלה נתניהו הגיע לבית המשפט כשהוא מלווה בבנו אבנר ובכירי הממשלה, אמיר אוחנה, ניר ברקת ומירי רגב: " אני מגיע לפה בגב זקוף וראש מורם. המטרה היא להפיל ראש ממשלה חזק מהימין - אני לא פודל".בדיון בבית המשפט לא התיישב נתניהו עד ליציאת התקשורת מהאולם. צפו

מתקפה חריפה: רגע לפני כניסתו לדיון בבית המשפט, מסר ראש הממשלה הצהרה לאזרחי ישראל בה הודה על התמיכה הרבה שהוא מקבל ותקף בחריפות את מערכת אכיפת החוק: אני לא פודל. שמעתי את המפכ"ל לשעבר רוני אלשיך שהטיף בצדקנות על טוהר מידות. זה אותו אלשיך שהעביר מיליונים ממשלם המסים ליועץ התקשורת שלו, זה אותו אלשיך שהדליף מחקירות בשידור חי, אני עדיין מחכה להתנצלות".

נתניהו המשיך ודרש: "תחשפו הכול, תגלו הכול. נציגי התקשורת אני יודע למה אתם כאן. אתם רוצים לצלם אותי בבית המשפט כחלק ממסע התעמולה של "רק לא ביבי". אני רוצה שהציבור יראה את כל התמונה. שהציבור יידע את כל האמת. אני מבקש שהכול ישודר בשידור חי ורציף ולא מצונזר. הציבור צריך לשמוע הכול ולא דרך המסננת של כתבי החצר של הפרקליטות."

נתניהו המשיך ותקף: "גורמים במשטרה ובפרקליטות חברו לשמאל כדי לתפור תיקים, להפיל ראש ממשלה חזק מהימין. החקירות זוהמו ונתפרו מהרגע הראשון. אני ניצב פה היום כראש הממשלה שלכם בגב זקוף וראש מורם ודורש, חשפו הכול, גלו הכול"

"מדינת ישראל היא שליחות חיי ואמשיך לשמור עליה. תודה רבה על התמיכה האדירה שלכם".

הצהרה מיוחדת של ראש הממשלה נתניהו: ״מה שעומד היום למשפט זה הניסיון לסכל את רצון העם – להפיל אותי ואת מחנה הימין״. שתפו עכשיו!

Posted by ‎Benjamin Netanyahu – בנימין נתניהו‎ on Sunday, May 24, 2020

יו"ר האופוזיציה יאיר לפיד הגיב: "ההשתלחות הפרועה והמסיתה של נתניהו בפתיחת משפטו היא הוכחה סופית מדוע נאשם בפלילים אינו יכול להמשיך לכהן כראש ממשלה."

שר המשפטים הנכנס אבי ניסנקורן הגיב למתקפה של נתניהו: "לראש הממשלה עומדת חזקת החפות ואני מאחל לו שיוכיח אותה בבית המשפט. התברכנו במערכת משפט איכותית וללא משוא פנים. אין לי ספק שההליך המשפטי יתנהל בצורה ענינית והוגנת. כנבחרי ציבור במדינה יהודית ודמוקרטית, עלינו לשמור על חוסנה של מערכת המשפט ולהתמקד בפעילות למען האזרחים ואחדות העם."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.