נתניהו VS המשטרה

איום? "ראש הממשלה לא יקבל שום הנחה"

תמונה – ארכיון דוברות המשטרה
ראש הממשלה מגיב לאיומים המרומזים של בכירי המשטרה בפתיחת חקירה חדשה בפרשת המניות כפי שדיווח משה נוסבאום: "האיומים הללו הם דוגמה מובהקת לתחלואים שחייבים לתקן כדי להבטיח את הדמוקרטיה בישראל".

משפטי נתניהו: יממה לאחר נאומו התוקפני של ראש הממשלה נתניהו בבית המשפט, העיתונאי משה נוסבאום מדווח בערוץ 12, כי "בכירים במשטרה" רמזו באיום על חקירות נוספות שיבואו ככל הנראה נגד נתניהו אם ימשיך במתקפות נגד המשטרה, "אם היועץ המשפטי לממשלה יחליט על חקירה נוספת נגד נתניהו בתיק המניות שלו, נקבל אותו בכבוד, אך כמו בחקירות הקודמות שלו – ראש הממשלה לא יקבל שום הנחה".

בעקבות הדיווח ראש הממשלה נתניהו מסר בתגובה: "האיום האנונימי של חוקרי המשטרה לפתוח בחקירת סרק נוספת נגד ראש הממשלה, בתגובה על כך שחשף את השימוש בסחיטה באיומים והדחת עדים בחקירות נגדו, הוא ניסיון לסתימת פיות של לא פחות מאשר ראש ממשלת ישראל. האיומים הללו הם דוגמה מובהקת לתחלואים שחייבים לתקן כדי להבטיח את הדמוקרטיה בישראל".

יאיר נתניהו הגיב בזעם: "אם פספסתם הערב את אל ג׳זירה 12, אז קצינים מושחתים בלהב 433 במשטרה, איימו על נתניהו דרך כתב החצר שלהם משה נוסבאום, שאם הוא ימשיך לפתוח את הפה ולספר על השחיתויות שלהם, הם יתפרו לו עוד תיק."

העיתונאי אלי ציפורי התייחס לאיום האנונימי: "מה שקורה כאן זה בלתי נתפס: נוסבאום כבר הספיק לשכוח את מעורבתו העמוקה של רוני אלשיך בפרשת המימד החמישי, את פרשת רוני ריטמן והגיבוי של אלשיך, את ההדלפות הפליליות של אלשיך ואת עלילת השווא כשטען שנתניהו עוקב אחרי החוקרים. עכשיו הוא עובר לאיים, בדיוק כמו שגיא פלג ואמנון אברמוביץ' מאיים בשם הפרקליטות, הפעם בנפנוף חקירת נוספת. לא ראינו גם את נוסבאום יוצא מגדרו כדי לבדוק מה קורה עם חקירת העבירות בסחיטת העדים בתיקי נתניהו, שנעלמה כלא היתה, כי המשטרה נשלחה לבדוק את עצמה."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.