לייק לפרזיט

סמוטריץ' תוקף את יאיר נתניהו: "זה נבלה וזה טריפה"

תמונה – הבית היהודי
ח"כ בצלאל סמוטריץ' מגיב במתקפה נגד יאיר נתניהו, לאחר שהותקף ברשת על לייק שעשה לתמונה בה יאיר מכונה 'פרזיט': "הרבה זמן כבר לא הייתי שלם עם לייק שעשיתי לציוץ של מישהו אחר כמו לציוץ הזה"

יאיר המסעיר: ח"כ בצלאל סמוטריץ' מגיב במתקפה נגד תומכי נתניהו, שתקפו אותו ברשתות החברתיות על לייק שעשה לתמונה בה מכונה יאיר נתניהו פרזיט ודנה וייס עיתונאית.

בציוץ שפרס הערב סמוטריץ' הוא תוקף: "הרבה זמן כבר לא הייתי שלם עם לייק שעשיתי לציוץ של מישהו אחר כמו לציוץ הזה. לא קשור לימין ושמאל. רמיזות אישיות מכוערות, כלפי נשים או גברים, הן מעשה דוחה ומחוץ לתחום. אין שום דבר הגון או "ימני" בלהגן עליהן רק כי בצד אחד יש "עיתונאית שמאלנית" ומולה מישהו מהמחנה "שלנו". כותב סמוטוריץ'

"קומץ המטורללים שמתייצב להגן על המעשה הדוחה הזה הוא לא ימני ולא נעליים. הוא פושט רגל מוסרי שפשוט איבד את זה. וזה לא סותר בכי הוא זה את העובדה שגם הצד השני חייב חשבון נפש על איך הוא מלבין פנים ומשמיץ בגסות. זה נבלה וזה טריפה. אני בעניין של כשר."

העיתונאי שמעון ריקלין תקף גם הוא את יאיר וכתב: "המאבק בין יאיר נתניהו לדנה וייס אולי צריך להעביר אותנו בימין שלב. מלומר שהם לא בסדר וטועים. להראות איך צריך לנהוג בסדר. והירידה לחייה האישיים של דנה וייס אינה חלק מהוויכוח פה. וכן זה נכון שעם יאיר לא נהגו בהגינות. ממש לא. אבל יש גבול לירידה מתחת לחגורה וזו אינה דרכנו"

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.