ביקור חגיגי

השר אוחנה בדרום ת"א: "כל אדם שיתקוף שוטר חייב לדעת שדמו בראשו"

תמונה – דוברות אמיר אוחנה
השר לביטחון פנים ח"כ אמיר אוחנה בביקור חגיגי ערב חג השבועות בתחנת המשטרה שרת בדרום תל אביב: "אדם, *כל אדם*, שיבוא לתקוף שוטר, *כל שוטר*, חייב לדעת שדמו בראשו" .

מתחיל בדרום תל אביב: השר לביטחון פנים החדש, אמיר אוחנה ביקר בפעם השנייה בשכונת דרום ת"א מאז נכנס לתפקידו בשבוע שעבר: "החלטתי על נוהג: בערבי החג, לבוא לבקר את השוטרים, את הסוהרים ואת לוחמי האש. כל ערב חג, במקום אחר. התחלתי הבוקר בתחנת שרת, שתחת תחומי האחריות שלה בין היתר שכונות דרום תל אביב. תחנת שרת היא אחת מתחנות הדגל במשטרת ישראל. תא שטח קטן יחסית, אבל היקף פעילות רב מאוד, עם מאפיינים ייחודיים."

"תושבי השכונות קרובים לליבי, ובימים האחרונים אני שומע מהם על יותר נוכחות משטרתית, יותר פעילות ויותר ביטחון אישי (מאז ביקורי שם בשבוע שעבר). באתי להודות לשוטרים על הפעילות ולבקש כי תימשך באותם מאפיינים. באתי גם להבהיר לכל השוטרים והמפקדים כי במידה ויותקפו — יקבלו את מלוא הגיבוי."

לסיום אומר השר אוחנה: "אדם, *כל אדם*, שיבוא לתקוף שוטר, *כל שוטר*, חייב לדעת שדמו בראשו. תהיה יד קשה לגבי תקיפות שוטרים. והשוטרים יקבלו את מלוא הגיבוי. אל תהססו, אל תפחדו. שמעתי הערות חכמות ומלמדות מצד השוטרים והמפקדים, ואין לי ספק — עוד אחזור לבקר בתחנת שרת. לשוטרים ולתושבים — ובעצם, לכל עם ישראל — חג שבועות שמח, בטוח ושליו."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.