חקירה חדשה

נתניהו מתלונן: "שלא במפתיע, צינזרו את כל תגובתנו הערב"

תמונה – ארכיון לע"מ
ראש הממשלה נתניהו מגיב לחקירה החדשה שפתח היועמ"ש מנדלבליט ומ"מ פרקליט המדינה נגד עובדת במעון ראש הממשלה בחשד ששיקרה לחוקרים בעדותה לטובת הגברת שרה נתניהו: "שלא במפתיע, חדשות 12 צינזרו את כל תגובתנו הערב. אין יום שהם לא עסוקים בתעמולה נגד הימין"

עו״ד יוסי כהן הגיב בשמו של ראש הממשלה נתניהו לדיווחים על חקירה חדשה נגד עובדת לשעבר במעון ראש הממשלה בחשד ששיקרה לטובת הזוג נתניהו בחקירתה במשטרה: "בשבוע שעבר חשף ראש הממשלה את החקירות העברייניות שנוהלו במשטרה נגדו בחסות היועץ מנדלבליט. למחרת השמיעו בכירים במשטרה בחדשות 12 איום על ראש הממשלה שהם יתפרו לו תיק נוסף אם ימשיך לבקר אותם. היום הם מימשו את האיום. באופן חריג ביותר התערבה המשטרה בהליך אזרחי, ופתחה בחקירה פלילית בעוד תיק סרק תפור נגד רעיית ראש הממשלה.

עו"ד כהן ממשיך ומאשים: "רק לפני כמה חודשים סירב היועץ מנדלבליט לפתוח בחקירה נגד התובעת ליאת בן-ארי לאחר שהעיתונאי אלי ציפורי פרסם הקלטה שמוכיחה שהיא מסרה תצהיר כוזב לבית הדין. מנדלבליט משעבד את משטרת ישראל לרדיפה אובססיבית ומגמתית של משפחת נתניהו בניסיון להפיל את ראש ממשלת ישראל."

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.