"כולם יכולים להירגע"

נתניהו מרגיע: "לא תהיה שום שתילה של שום חיישן לאף אחד"

תמונה – ארכיון לע"מ
רה"מ נתניהו מתייחס לזעקת האזרחים החוששים משתילת חיישנים בגופם של ילדי ישראל: "זאת הזדמנות לפוגג אגדה אורבנית מדהימה שאני או מישהו אחר מתכוון לשתול או להשתיל באופן תת עורי חיישנים לילדים או מבוגרים.". צפו

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס בפתח ישיבת סיעת הליכוד בכנסת לשמועות והחששות של אזרחים על שתילת חיישנים וזכויות הפרט וצנעת הפרט : "שוחחתי עכשיו עם השר לביטחון פנים וסיכמנו חד משמעית שלא נאפשר פריצה של משטרה לתוך בתים של אזרחי ישראל ללא צו. לא יהיה דבר כזה. נמצא את האיזון המתאים בין הצורך לאכוף את הנחיות הבידוד לבין הצורך לשמור על זכויות הפרט וצנעת הפרט של אזרחי ישראל. חד משמעית לא יהיה דבר כזה. אנחנו ערים לכך שבציבור יש מחשבה שאנחנו נפרום את האיזון הזה – לא עשינו את זה עד עכשיו ולא נעשה את זה גם בהמשך."

נתניהו הוסיף והכחיש לקול הצחוק המתגלגל בסיעה, "זאת הזדמנות לפוגג אגדה אורבנית מדהימה שאני או מישהו אחר מתכוון לשתול או להשתיל באופן תת עורי חיישנים לילדים או מבוגרים. תיאוריות הקונספירציה מגיעות לפעמים למקומות הזויים. אני לא זוכר דבר כזה. דיברנו על צעצוע לילדים, צמיד וולנטרי שכל אחד יכול לבחור אם לשים כדי לשמור על מרחק, עדיין לא פיתחו את זה ואני לא יודע אם יפתחו. בכל מקרה זה וולנטרי, זה בחירה, ולא תהיה שום שתילה של שום חיישן לאף אחד, כולם יכולים להירגע."
.

חשוב לנו לשמור על זכויות יוצרים. תכנים שמקורם לא אותר מתפרסמים בבאזזנט בכפוף לסעיף 27א לחוק זכות יוצרים. במידה ואתם בעל זכות היוצרים, צרו קשר עם באזזנט.
הסיפורים הכי מעניינים
אצלך לפני כולם
חיפוש
מערכת באזזנט עושה מאמצים בכדי לתת קרדיט למקור. אולם יתכנו מקרים שבהם לא הצלחנו לאתרו והשימוש נעשה בהתאם לסעיף 27א לחוק זכויות יוצרים. במידה וחסר לכם קרדיט באתר, פנו אלינו ונעדכן.